- ارسال کننده: موبایل سلیمانی تاریخ: ۹۳/۰۵/۱۲

همه با هم در سومین برنامه پاکسازی رفتگران طبیعت میانه هستیم...

بسمه تعالی

کاور برنامه

با لطف و عنایت پروردگار متعال ضمن قدردانی از همشهریان گرامی برای شرکت در برنامه های پاکسازی گروه مردم نهاد " رفتگران طبیعت میانه " اعلام می داریم سومین برنامه ی رسمی گروه روز جمعه 17 مرداد سال 1393 راس ساعت 9 صبح در محل پل دختر میانه برگزار خواهد شد.

شرکت برای تمام همشهریان به عنوان یک رفتگر طبیعت که با حضور خود قوتی بر قوت اهداف و اندیشه های سبز رفتگران میانه می افزایند آزاد است.

 

تشکر و قدردانی

در این برنامه نیز جناب آقای جلیل خرده فروش شهردار محترم میانه که از بنا همراه و یاری گر گروه بوده اند حامی اول ما هستند و در کنار آن قدردانی می کنیم از جناب آقای بهمن نعمت زاده رئیس محترم شورای شهر میانه که مقدمات آشنایی گروه را با شرکت" گستر تنظیف ایرانیان" فراهم آوردند که این شرکت نیز اسپانسر توانای مجموعه ی ما خواهند بود که جا دارد از سرکار خانم روشنی ناظر شرکت نیز تشکر بعمل آوریم.

 

محورهای برنامه ی سوم :

1- فرهنگ سازی زباله نریختن و احساس مسئولیت در انسان ها

2- آشنایی با تفکیک و بازیافت زباله

3- شناخت اهمیت توسعه پایدار گردشگری و حفاظت از میراث فرهنگی

 

نکات ضروری :

1- شرکت برای همشهریان داوطلبانه است و هنگام رانندگی تا محل برگزاری برنامه احتیاط کنید چراکه در صورت بروز هرگونه سانحه گروه هیچگونه مسئولیتی را عهده نخواهد شد.

2- در صورت بریدگی عمیق یا سطحی توسط اشیا در هنگام اجرای برنامه راهنمای گروه را برای رسیدگی سریعا خبر کنید.

3- همه ی شرکت کنندگان در برنامه عضوی از گروه مردم نهاد رفتگران طبیعت میانه بوده و محترم اند و هدف حرکتی است فرهنگی ، لذا از عزیزان خواهشمندیم برای حفظ شان خود و گروه از بروز حرکات و فعالیت های نامربوط از لحظه ی برگزاری برنامه تا پایان آن جدا خودداری فرمایند.

                                                                                                                                با تشکر

 

"هدف همه ی ما مشترک و آن هم پاکیزگی طبیعت ایران است"

رقتگران طبیعت میانه

1
1