- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر مهندس حسینی تاریخ: ۹۳/۰۵/۱۲

سومین نشست فعالان سایبری و خبری میانه با مهندس حسینی

سومین نشست فعالان سایبری و خبری میانه با مهندس حسینی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی روز جمعه مورخه 93/5/10 برگزارشد.

تاکید بروحدت رویه فعالان خبری، انتقاد ازعدم نقدپذیری و برخی ناملایمات مسئولان در قبال خبرهای درج شده در سایتهای محلی ، توجه به وضعیت میراث فرهنگی و گردشگری، انتقاد از وضعیت بالای بیکاری در شهرمیانه، انتقاد از وضعیت راههای ارتباطی ، انتقاد از کمبود امکانات تفریحی و ورزشی و ... محور صحبت های فعالان عرصه خبر با مهندس حسینی بود.

مهندس حسینی نماینده میانه در سخنانی ضمن تشکر از فعالیت های خودجوش ، مثبت و تاثیرگذار اعضای سایبری، با برشمردن انصاف ،منطق و قانون به عنوان معیار نقد از اعضای حاضر خواست تا با شناخت بهتر از قوانین و آگاهی از جایگاه حقیقی و حقوقی افراد در حوزه های مختلف در توسعه شهرستان میانه یاری رسان مسئولان باشند.

مهندس حسینی شجاعت در بیان و رعایت انصاف در نقد را وظیفه یک فعال خبری دانسته و ازاعضای حاضر خواستند تا با همه جریان های سالم جهت اعتلای جامعه همکاری داشته باشند و از جبهه گیری خوداری نمایند.

نماینده میانه در این نشست خبری از دستور وزیر نفت در خصوص احداث کارخانه پتروشیمی در میانه خبر داد و افزود: احداث این کارخانه که نیاز به پیگیری وهمکاری تمام مسئولان دارد میتواند در حل معضل بیکاری شهرستان میانه تاثیر بسزایی داشته باشد.

 

 

 

 

1
2
1 2