- ارسال کننده: نوید نویدیان تاریخ: ۹۳/۰۵/۱۲

شرایط بد در میانه موجب شده پزشکان بومی زادگاه خود را ترک کنند

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط بد در حوزه بهداشت و درمان در این شهرستان باعث شده نیروهای کیفی و متخصص غیر بومی و حتی پزشکان بومی به رغم میل باطنی خود میانه را ترک کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدعلی مددی در جلسه شورای آموزش عالی این شهرستان افزود: تنها راه چاره در ارتقاء حوزه بهداشت و درمان میانه ایجاد مجتمع آموزش سلامت بود که مجوز ایجاد این مجتمع اخذ شده است.

وی با بیان اینکه رضایتمندی خدا در رضایتمندی مردم است، گفت: اجرای طرح تحول سلامت از سوی دولت تدبیر و امید سبب رضایت کامل مردم از حوزه بهداشت و درمان پس از گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب شد.

مددی از رییس اداره ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه تبریز در خواست کرد با توجه به دریافت مجوز رشته ها و دریافت دستور ویژه برای چارت سازمانی با مدیریت صحیح و برنامه ریزی مناسب در خصوص تصویب رشته های مورد نظر و جذب دانشجو از مهرماه سال جاری اقدامات لازم را بعمل آورد.

وی با بیان اینکه مجلس با حمایت از لایحه دولت در 7 بند به داد حوزه بهداشت و درمان رسیده و سلامت مردم را تضمین کرد، اظهارامیدواری نمود درکنار اجرای طرح تحول سلامت شاهد راه اندازی مجتمع آموزش سلامت در میانه با همیاری و همکاری مسوولان ذیربط در راستای جلب رضایت کامل مردم از این حوزه باشیم.

1
1