- ارسال کننده: دیار14 تاریخ: ۹۳/۰۵/۱۱

دکتر یدالله رجائی افتخارآفرین میانه ای در استان زنجان

دکتر یداله رجاییدکتر یدالله رجایی همشهری میانه ای و رییس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت : حوادث تلخ سرزمین های اشغالی دل هر انسانی را به درد می آورد اما انتظاری جز کشتار و ویرانگری از غاصبان بیت المقدس نمی توان داشت چراکه اساس تشکیل و ماهیت رژیم صهیونیستی بر کشتار و غارت است .

 دکتر رجائی با محکوم کردن کشتار زنان و کودکان غیرنظامی و بی دفاع غزه افزود : مردم غزه در اوج مظلومیت از هویت مسلمانی و انسانی خود دفاع می کنند و متاسفانه شاهد هستیم دشمنان ملت فلسطین با تشکیل مثلث شوم استعمار ، استکبار و صهیونیزم سالهای متمادی به غارت این سرزمین اسلامی مشغول شده و امروز غزه را از زمین ، هوا و دریا مورد هدف قرار می دهند .

وی ادامه داد : در شرایط حاضر مردم فلسطین و غزه به حمایت دنیای اسلام نیاز داشته و همه کشورهای اسلامی در حمایت از تمامیت فلسطین و حوادث ناگوار غزه به اتحاد و همدلی محتاج می باشند .
دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت : محاصره طولانی مدت غزه توسط رژیم صهیونیستی زندگی هزاران انسان بی گناه و بی دفاع را به مخاطره انداخته است ، مردم این بخش از جهان و فلسطین به حداقل های زندگی و دارویی دسترسی نداشته و به سوی نابودی تدریجی گام گذاشته اند .

وی با انتقاد از سکوت سازمانهای بین المللی در قبال جنایات صهونیست ها گفت : متاسفانه سازمانها و کشورهای مدعی حقوق بشر در برابر جنایات یک کشور غاصب سکوت کرده و با این سکوت بر جنایات صهیونیست ها صحّه می گذارند .