- ارسال کننده: روابط عمومی شهرداری میانه تاریخ: ۹۳/۰۵/۱۱

رویداد اتفاقات جدید در شهرداری میانه

 

امروز صبح 11 مرداد ماه مراسم تودیع همکارمان آقای سعید دینی بود که وی از سوی اعضاء شورای اسلامی اچاچی بعنوان شهردار شهر آچاچی انتخاب شده بودند و با حضور مسئولین استانداری استان چندی پیش برای تصدی پست جدید که مسئولین شهرستان میانه نیز حضور داشتند معرفی شده بودند که بعد از سپری شدن مراحل اداری از سوی استانداری و فرمانداری ویژه شهرو شهرداری بالاخره طی مراسمی از جمع همکاران خود در شهرداری میانه با اهداف خدمت به مردم غیور شهر آچاچی عازم آن دیار شدند. در این مراسم که در سالن اجتماعات شهرداری برپا شد علاوه بر شهردار ,معاون ,مسئولین و همکاران شهرداری حضور داشتند اعضای شورای اسلامی شهر آچاچی نیز حاضر بوده که بعد از ایراد صحبت از سوی برخی حاضرین منجلمه شهردارشهر که ضمن تبریک این انتخاب از تلاشهای وی در چند سال ماضی در سمتهای مختلف بالا که واقعا نمونه  و تلاشگر بودند صمیمانه تقدیر و تشکر بعمل آوردند و برای ایشان در این پست آرزوی موفقیت نمودند .

امروز

امروز

امروز

امروز

در ادامه مراسم به پاس خدمات ارزنده وی لوح تقدیر و یک قطعه سکه طلا تمام بهارآزادی اهداء گردید.

امروز

 

همچنین شهردار شهر بهمراه معاون و مسئول حراست شهرداری به دفتر فرماندهی پلیس راه زنجان – میانه رفته ضمن دیدار و عرض خسته نباشید لحظاتی در کنارجناب سرگرد احسانفر و سایر همکاران مستقر حضور داشته و از زحمات وی و مجموعه تحت امر ایشان در این تعطیلات عید سعید فطر که بالاترین رکورد حجم سفر جاده ای در این مدت  ثبت شده بود تقدیر و تشکر ویژه ای بعمل آوردند.

 امروز

امروز

امروز

 

و خبر آخر اینکه مراحل پایانی بازپیرایی و تجهیزمبلمان و تقویت نور شب  پارک دانش مراحل پایانی خود را گذراند که چهره پارک دانش بکلی دگرگون شد و رضایت شهروندان و مراجعین را بهمراه داشت . امیددارم که تمامی شهروندان از امکانات مستقر شده نهایت استفاده و در نگهداری آنها کوشا باشند . 

امروز

امروز

امروز

1
1