- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر مددی تاریخ: ۹۳/۰۵/۱۰

جلسه وزیر محترم اقتصاد و دارایی با کمسیون اقتصادی مجلس

جلسه ای به دعوت جناب آقای طیب نیا وزیر محترم اقتصاد و دارایی در محل وزارتخانه متبوع و با حضور آقای عسگری رئیس سازمان امور مالیاتی و همچنین اعضای کمیسیون اقتصاد مجلس و معاونان وزیر برگزار شد

در این جلسه دکتر مددی به این نکته اشاره کردند که ، با توجه به تک محصولی بودن اقتصاد ایران و با عنایت به این نکته که تقریبا 60 درصد بودجه ما از طریق فروش نفت بدست می آید، متاسفانه این تک محصولی بودن تبعات منفی سیاسی،اقتصادی و .... را در طول سالیان گذشته برای جامعه به همراه داشته است.

ایشان در ادامه افزودند ، امروز دشمنان نظام برای به زانو درآوردن ما از این امر سوء استفاده میکنند و لذا مقام معظم رهبری جهت خنثی نمودن این توطئه، مفهوم اقتصاد مقاومتی را مطرح نمودند که در این اقتصاد با تکیه بر توانمندی های داخلی و در راستای توسعه معادن و کشاورزی و اصلاح نظام مالیاتی باید بتوانیم 60 درصد بودجه متعلق به نفت را جبران کنیم.

دکتر مددی در ادامه از عملکرد کمیسیون اقتصادی مجلس در این راستا توضیحاتی دادند و گفتند: در کمیسیون اقتصادی مجلس ، اصلاح قانون مالیاتی بیمارگونه ایران شروع شده و همچنین حمایت از توسعه معادن و کشاورزی در دستور کار میباشد. اگر ساختار مالیاتی اصلاح شود و حمایت های مستقیم دولت در راستای کشاورزی و صنعت و معدن عملیاتی شود در اینصورت چشم انداز رهبر معظم را محقق ساخته که در سایه آن به اقتصاد مقاومتی، کاهش بیکاری و برکات بسیار دیگری دست خواهیم یافت.

1
1