- ارسال کننده: یه دوست قدیمی تاریخ: ۹۳/۰۵/۰۹

آقای حماسه ساز! عرصه خبر جای مدیحه سرایی نیست!

حماسه ساز

بی شک جزء لاینفک روند اداری از شهرهای کوچک گرفته تا مرکز استان و پایتخت کشور، موضوع تودیع و معارفه است و این جزء بدیهیات است که یکی می آید و دیگری لاجرم می رود!

رئیسی می آید و رئیسی می رود و موضوع پیچیده و غریبی نیست و میز ریاست به کسی وفا نکرده است.

با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید نیز تغییر و تحولات در مدیریت سطح کشور صورت گرفته و میانه از این تغییرات مستثنا نیست و مهره هایی جدید جایگزین شدند و می شوند و بی شک خواهند شد.

تغییرات برای پیشبرد اهداف و مسیرهای مشخص است؛ برای جلب رضایت مردم و خداوند؛ برای همگام بودن با مسیر رشد و توسعه یک شهر؛ ؛ برای میدان داری افراد کارآمد و کاربلد که می توانند کارها را براساس تجارب و اندوخته هایشان با سرعت پیش ببرند نه با آزمون و خطا و تلف کردن زمان و سرمایه های مالی و انسانی!

آقای حماسه ساز طبق روال مطالب هرز گذشته اش اخیراً نیز اقدام به نگارش مصاحبه ای کرده که به اعتراف خودش، قلمش می ترسید که حق مطلب ادا نشود و او شرمنده اهل زمین شود زیرا آنوقت نور وجود ملکوتی کسی که درباره اش میخواهد بنویسد(آقای بخشدار) در آسمان سوم و چهارم به میخی گیر کرده و نمی تواند به آسمان هفتم عروج کند!

روی سخنم بیشتر سمت آقای حماسه ساز است نه سوی آقای بخشدار محترم !

آقای حماسه ساز! چه شده که هرکس قرار است برود جنابعالی پیش مرگ و قربان صدقه اش می روید و بنر خبرگزاریتان را پشتش نصب می کنید و او را تا ملکوت میفرستید و قلمتان روی کاغذ بندری میرقصد و نمی گذارد با آرامش بنویسید؟

موضوع عجیبی نیست آقای حماسه ساز! بخشداری تودیع و بخشداری معارفه شده! از زحمات قبلی تشکر شده و سکان کار به دیگری سپرده شده!

شما اگر نامت را خبرنگار گذاشته اید چرا جایگاهتان را نمی شناسید؟ به قول معروف سر پیاز هستید یا ته پیاز که به سوگ نشسته اید و مداحی کرده و اشک جاری می کنید؟

شما که دفع حشرات موزی(همون موذی) (یکی از مطالب گذشته ایشان در سایت)را حماسه می نامید، جناب دادستان را روزی نقد و روزی مدح می کنید و روزگاری هشت به نه شهرداری را با درج مطلبی در سایت حاصل زحمات بی شائبه خود می دانید؛ آیا واقعا مفهوم خبر و خبرنگار را می دانید یا با آبروی این قشر بازی می کنید و بدنام می کنید؟

جدای شخصیت بسیار محترم آقای بخشدار، توصیفاتتان خطاب به ایشان چنان اغراق آمیز، متملقانه، چاپلوسانه، خارج از عرف و عادت و ناشیانه است که نفرت خواننده را نسبت به شما برمی انگیزد چرا که این توصیفات فقط در منزلت پیامبر(ص) و امامان معصوم(علیهم السلام) بکار برده می شود نه یک بخشدار! و این نوشته شما مرا به این فکر واداشت نکند قرار است که فردای قیامت آقای بخشدار با هوگو چاوز محشور خواهد شد و شما این مطلب را برای دلداری مادرشان نوشته اید نه فلان خبرگزاری!

شما که صادقانه صحبت میکنید!!! در این مدت نسبتاً طولانی یدک کشی نام خبرگزاری مربوطه آیا مجموعاً به اندازه انگشتان یک دست اخبار منتشر کرده اید یا فقط مدیحه ها و نوشته هایی در سایتهای محلی انتشار داده اید پر از غلط املایی و نوشتاری که نتیجه ای جز برهم زدن افکار مردمی، تاسف خبرنگاران شهرستان و در آخر لبخند مومنان نداشته است؟

باید این نکته را مردم بدانند که دلیل تودیع آقای بخشدار، انتخاب بخشداری جدید از بدنه وزارت کشور و فرمانداری بود که آشنا به امورات و مشکلات باشد نه شخصی که به اعتراف شخص آقای بخشدار در مراسم تودیع و معارفه که " بنده در زمان بخشدار شدنم اصلاً فرق بین شورای بخش و شورای شهر را نمی دانستم." اینگونه باشد و آقای حماسه ساز این تغییر را به حساب "ناملایمات شهر؛چاپلوسی و زیر آب زنی مدرن" می گذارد و به دیدگاه تنگ و ذهن مشوش خویش به شعور مردم حمله ور می شود!

در آخر عرایض خویش از متولیان عرصه خبر و اطلاع رسانی خواهشمندم که با تدابیر و مراحل قانونی از بروز چنین ناهنجاری ها توسط عده ای که از عناوینی مثل خبرنگار سوءاستفاده می کنند و با بی قانونی های حاصل از آن آثار جبران ناپذیری بر بدنه جامعه وارد می کنند  برخورد شود و فضای سالم و بدون تنشی را در فضای رسانه و خبر شاهد باشیم.

1
1