- ارسال کننده: ترکمانچای نگین سرسبزی در آذربایجان تاریخ: ۹۳/۰۵/۰۵

مشت محکمی بر دهان اسرائیل غاصب جنایتکار توسط معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه با اشاره به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه روز قدس روز فلسطین نیست بلکه روز اسلام و حکومت اسلامی است افزود: روز قدس روز اسلام و روز رسول اکرم (ص) است.

 معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه میانه آقای اسماعیل حیدری آزاد آغمیونی در راهپیمائی روز قدس

اسماعیل حیدری آزاد با حضور درمراسم راهپیمایی روز قدس ، با بیان اینکه دنیا در روز قدس نظاره گر خروش عظیم ملت ایران است افزود: ملت ایران همواره معتقد به دفاع از مظلوم و دشمنی با ظالم است .

وی با بیان این واقعیت که رژیم صهیونیستی یک رژیم غاصب ، وحشی ، گرگ صفت ، سنگدل و کودک کش بوده و این واقعیت علاجی ندارد جز نابودی رژیم صهیونیستی گفت: رییس جمهور محترم ایران در پیامی اعلام داشتند که ملت ایران همواره پشت سر ملتهای مظلوم بویژه مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و غزه بوده و خواهد بود که امیدواریم به زودی شاهد پیروزی این مردم در برابر متجاوزین و غاصبین باشیم.

حیدری آزاد گفت: در این روز باید به ابرقدرتها بفهمانیم که دیگر نمی توانند در ممالک اسلامی پیشروی کرده به ظلم و تجاوز بپردازند.

وی اظهارکرد: به گفته رهبر فرزانه و مدبر انقلاب دشمن 65 سال است که سعی دارد فلسطین را از یادو خاطر ما ببرد اما نه تنها نتوانستند بلکه امت اسلامی توانستند سیلی محکمی بر دهن نظام صهیونیستی بزند زیرا روز قدس و فلسطین برای ملت ایران همواره مهم بوده و هست.

فرماندارویژه شهرستان میانه گفت: ما دولت که نه ، قریه و روستا هم نه ، مزرعه هم نه حتی طویله ای به اسم اسرائیل را به مشروعیت نمی شناسیم حتی اگر کل عالم آن را به رسمیت بشناسند.

وی با بیان اینکه مردم میانه مردمی هستند که در جانفشانی و دفاع از میهن همیشه در صف اول و خط مقدم بوده و غیرتمندانه درهر برهه تاریخ ، ایران اسلامی را یاری نموده و هیچگاه در برابر ظالم سرفرود نیاوردند افزود: امروز هم نظاره گر سیل خروشان این مردم شریف هستیم که فریاد مرگ بر آمریکا ، مرگ براسرائیل و حمایت از فلسطین و غزه را سرمی دهند.

وی اظهار امیدواری نمود که این قدمهای برداشته شده در حمایت از مردم مظلوم فلسطین ذخیره ارزشمندی برای آخرتمان بوده و نیز به اشک کودکان و مادران داغدیده فلسطین ، ریشه ظلم و جنایت و ریشه  رژیم صهیونیستی اسرائیل خشک و نابود گردد.   

معاون استاندار آذربایجان شرقی حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس را نمایش وفاداری به آرمان های امام و انقلاب عنوان کرده افزود:  ما امروز در میانه، روز قدس را به عنوان میراث ماندگار امام(ره) با حضور گسترده گرامی داشته و از این ثواب حضور در این راهپیمایی را به روح امام هدیه داده و نشان خواهیم داد که  تحریم های بیگانگان ملت ما را مقاومتر می‏کند.

1
1