- ارسال کننده: نوید نویدیان تاریخ: ۹۳/۰۵/۰۵

محرومیت مربیان سنا زرین تکواندوکار خردسال میانه ای به علت عدم مسئولیت پذیری

سرمربی و مربی تیم اعزامی به مسابقات تکواندو خردسالان کشور، بعلت عدم مسئولیت پذیری محروم شد

در مورد حق و حقوق از قدیم گفته اند که حق به حق دار می رسد، و یا حق گرفتنی است و نه دادنی، حق را باید گرفت...

سرمربی تیم اعزامی استان به مسابقات خردسالان کشور؛ سرکار خانم راحله موسویان، و مربی تیم؛ خانم لیلا مجیدی، بعلت بی احترامی و بی اعتنایی به ورزشکار میانه ای؛ سنا زرّین، در آستانه مسابقات یک هشتم نهائی و عدم ارائه کارت مسابقه ایشان به داور مسابقه، با حکم عدم مسئولیت پذیری در لحظات حساس، از این سمت برکنار شد.

این امر درحالی صورت می پذیرد که پس از انتشار این خبر در چند ماه گذشته موج گسترده ای در فضای مجازی و رسانه های جمعی در مورد این مربیان، بعلت کم توجهی به تکواندوکاران شهرستانی، به راه افتاده و از سوی افکار عمومی بشدت محکوم گشتند.

سنا زرین؛ همان دختری است که در دوره نخست مسابقات انتخابی استان با اقتدار توانست مدال طلای این دوره را کسب نموده و به مسابقات کشوری راه یابد. وی در تورنومنت کشوری نیز که در پایتخت برگزار میشد، دو مسابقه مهم نخست را به راحتی با برتری کامل حریفان را از پیش رو برداشت اما عدم مسئولیت پذیری سرمربی تیم استانی کافی بود که این تکواندوکار نوجوان به رغم تمام شایستگی ها، که حتی مربیان مزبور قبلاً به آن اذعان داشتند، ناامیدانه از دور مسابقات کنار گذاشته شود.

باری، اینچنین شد که ماجرای تضییع حق یک شهرستانی در مسابقات کشوری توسط مربی تیم خودی نقل زبانها گشت و پس از آن، بر اثر تحمیل این افکار به هیئت استان و درز اخبار به اداره کل ورزش و جوانان استان، نهایتاً در هیئت تکواندو تصمیم به برخورد قاطع با این مربیان گرفته شد، تا حداقل التهاب بوجود آمده در سطح جامعه و افکار عمومی التیام یابد، هر چند شاید آن خاطره تلخ از مسابقه دختر شایسته شهرستان میانه در ورزش تکواندو، به این زودی ها رنگ نخواهد باخت.

1
1