- ارسال کننده: سعید حاصلی تاریخ: ۹۳/۰۵/۰۵

علت خاموشی های شبانه بوستان دانش چیست؟

در شهری که تعداد اماکن تفریحی آن با احتساب پارک ها، به زور تعداد انگشتان دو دست را رد می کند، این شب ها باید یکی از پارک ها را از این لیست قلم گرفت. بعد از مشکل روشنایی بوستان اندیشه که چراغ های تازه نصب شده اش یکی بود یکی نبود روشن می شوند، بوستان دانش نیز خیلی شیک و مجلسی با یک هدیه ویژه به نام خاموشی های شبانه از همشهریان پذیرایی به عمل می آورد.

سه روز است که مسیرم از سمت بوستان دانش (جنب دانشکده) می خورد ولی در کمال تعجب در سه روز متوالی هم برق های بوستان دانش رفته بود و همشهریان عزیز بعد از افطار در این بوستان به مشکلاتی مواجه شده اند و از گوشی های خود برای روشنایی استفاده می کنند.

به نظر می رسد که فقط این پارک برق ندارد چون که خانه های اطراف دارای برق بودند و اما علت این خاموشی های شبانه چیست که همشهریان را در این روز های عزیز به زحمت می اندازد؟

یک گشت کوتاه در حوالی این پارک کوچک و مشاهده ازدحام جمعیت در یک گُله جا، جدای از واقعیت های تلخی که در لفافه دارد، محروم کردن این مردم از حداقلِ حقشان یعنی روشنایی که واقعاً اوج بی انصافی و بدسلیقگی است، شدیداً توی ذوق می زند.

اصلا و ابداً خدایی ناکرده اِ لیتل هم فکر بد نکرده و یک طرفه به قاضی نمی رویم، برای جلوگیری از قضاوت نابجا منتظریم خود قاضی تشریف آورده و شرح ماوقع را برایمان بیان کند؛ این یک سوال کاملاً مصلحانه است خواهشاً مسلحانه جواب ندهید.

این شب های عزیز فرصت در کنار هم بودن بیش از پیش خانواده ها را فراهم می کند، کاش تدبیری اندیشیده شود که این نوش را به زهر بدل نکند. همچنان امیدواریم .....

1
1