- ارسال کننده: امین زالی تاریخ: ۹۳/۰۵/۰۴

پایان رقابتهای تنیس روی میز جام رمضان میانه و حومه

 مسابقات پینگ پنگ جام رمضان بین نفرات و تیم های برتر میانه و حومه به پایان رسید. در این رقابتها که با شرکت 10 تیم و با حضور بیش از 40 بازیکن به سه صورت تیمی ، دوبل و انفرادی به مدت سه روز در خانه تنیس روی میز میانه برگزار گردید تیم دانشگاه آزاد اسلامی توانست مقام اول را به خود اختصاص دهد. تیم پیتزا تنوری سارای مقام دوم و تیم دانشگاه پیام نور همراه با تیم منتخب آچاچی مقام سومی مشترک را به دست آوردند.

جام رمضان

همچنین در رقابتهای دو نفره (دوبل) تیم دو نفره امیررضا یغموری و محسن پوریعقوب مقام اول را کسب کردند. در رقابتهای انفرادی رده سنی نونهالان احمدرضا صناعی، محمدامین سیمینفر و رضا میرزایی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

و نهایتا در رقابتهای انفرادی رده سنی آزاد آقای امیر رضا یغموری از تیم دانشگاه پیام نور با غلبه بر تمامی رقبا مقام قهرمانی این دوره از رقابتها را به دست آورد.

جا دارد از طرف همه مربیان و بازیکنان از مساعدت های تمامی مسئولین محترم اداره ورزش و جوانان قدردانی نموده و همچنین از تلاش و زحمات جناب آقای نادر احدی ، رئیس محترم هیئت تنیس روی میز و مسئول برگزاری مسابقات و همچنین مهندس سعید رضایی، سرداور این دوره از مسابقات تشکر و قدردانی نمایم.

لازم به ذکر است که به زودی طی مراسمی ضمن تجلیل از شرکت کنندگان، به تیم ها و نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد

 

1
1