- ارسال کننده: نوید نویدیان تاریخ: ۹۳/۰۵/۰۳

خطبه های نماز جمعه مصادف با روز قدس به امامت حجت الاسلام والمسلمین حامدی

امام جمعه میانه گفت: هرگونه اختلاف بین شیعه و سنی، قومیتهای مختلف و ظلم و جور در اثر فراموش کردن شعار اصلی اسلام  که همانا وحدت است بوجود می آید.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حامدی در خطبه های نماز جمعه این هفته و مصادف با روز قدس افزود:روز قدس یادگار بسیار ارزشمند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران بوده و رفته رفته به برکتهای این روزبزرگ پی می بریم.

وی اظهار کرد: امروز ما به عینه به ماهیت دروغین مدعی حقوق بشربا جنایات خونین غزه پی برده  و به یقین رسیده ایم که آمریکا بعنوان حامی اصلی اسرائیل حق ما را به رسمیت نشناخته و به ما رحم نخواهد کرد و هرگز نبابد به چنین حکومتی اعتماد کرد.

نماینده ولی فقیه در میانه وحدت را تنها درمان درد فلسطین عنوان کرده افزود: حاکمیت وحدت در داخل فلسطین  و بیرون از آن در میان حامیان فلسطین سبب حل مشکل فلسطین خواهد شد.

حامدی برتقویت جبهه اسلامی تاکید کرده این امررا سبب تقویت و حفظ اسلام خوانده افزود: حفظ اسلام از اهم واجبات است.

امام جمعه میانه با اشاره به اینکه حمایت از مظلوم، فارغ از بحث انسانی در دین مقدس اسلام بعنوان تکلیف و وظیفه بیان شده است ، اظهار امیدواری کرد که در سایه یکپارچگی جهان اسلام شاعد نابودی اسرائیل این غده سرطانی در منطقه باشیم .

حامدی با بیان اهمیت نماز جمعه و اهمیت حضور مومنین برای برپایی آن ، به روز 5 مرداد که سالروز برپایی اولین نماز جمعه تهران به امامت حجت الاسلام طالقانی در سال 58 است اشاره کرده گفت: نماز جمعه یکی دیگر از برکات مهم نظام جمهوری اسلامی ایران است تا زنگار روح انسان در اصطکاک با عالم ماده زدوده شود.

امام جمعه میانه به 6 مرداد که به نام روز کارآفرینی و آموزشهای فنی و حرفه ای نامیده شده از خانواده ها درخواست کرد تا در کنار علم آموزی و بحثهای تئوری ، فرزندانشان را با کارهای فنی و عملی نیز آشنا سازند.

1
1