- ارسال کننده: جلال علی اصغری تاریخ: ۹۰/۱۰/۰۴

میانه یعنی شهری که

میانه یعنی شهری که

 

 میانه یعنی شهری که : می گن میانه ایها  از پیاده رو راه نمی رن و همه از خیابون تردد میکنند !!!

(... ببخشیدا وقتی پیاده رو نیم متر عرض داره و اونم توسط مغازه داران محترم اشغال شده ، عابر بال نداره که پرواز کنه و از پیاده رو بره مجبوره از خیابون بره )

میانه یعنی شهری که : بیشترین هنرنمایی و فعالیت مربوط به شورای شهر میشه !!!

( اگه هزار نفر هم عضو شورای شهر باشند خیلی سخت بشه که دو نفر هم عقیده پیدا بشه ، تازه نباید به این عزیزان زیاد خرده گرفت چون کارشون واقعا سخته و انتخاب شهردار چند روزه ، کاره بسیار مشکلیه چون تا یک شهردار انتخاب میکنند از همون لحظه باید برای انتخاب شهردار بعدی برنامه ریزی کنند چرا که می دونند که چند روز بعد باید شهردار دیگه ای رو معرفی کنند !!! )

میانه یعنی شهری که : بدون شهردار هم میشه مدت زیادی دوام آورد بدون اینکه ذره ای افت در اداره شهر مشاهده بشه !!!

( با این حساب مقامی به این عنوان ، معنای واقعی تو میانه نداره )

میانه یعنی شهری که : خیلی سخت بشه پیدا کرد مسئولین ادارات مهم، بومی باشند!!!

آدم نباید نژاد پرست باشه خب همشهری یا غیر همشهری ، مهم اداره شهر هستش که بدون کوچکترین مشکلی روزا سپری میشه )

میانه یعنی شهری که : کلا همه همشهریان محترم با هم رابطه خوبی دارند چه داخل شهر چه خارج از شهر !!!

( یه موقع فکر نکنین که هیچ کدوم از ما چشم دیدن پیشرفت همدیگر رو نداریم ها اگه بعضی وقتا کلا زیرآب همدیگر رو می زنیم این اشکال نیست بلکه حسن هستش و تو رقابت خیلی چیزارو باید زیره پا گذاشت یکیش هم انسانیت هستش )

میانه یعنی شهری که : کلا همه صنف ها در هر زمینه ای دستی روی آتیش دارند

( اگه می بینین موبایل فروشی ، ماست می فروشه –سوپر مارکتی ، خدمات کامپیوتری هم انجام می ده –از هر مغازه ای یک در میان یک موبایل فروشی هستش و الی آخر ... یه موقع فکر نکنین که این کار اشتباه هستش بلکه خیلی هم خوبه چرا که نشانه خلاقیته باید از یه جایی شروع کرد دیگه ...  )

میانه یعنی شهری که : در جذب توریست و گردشگر در میانه حرف اول رو می زنه !!!

( البته باید می نوشتم خاور میانه اما دیدم ریا میشه گفتم بزار همون میانه خالی بنویسم که خاکی تر باشه و اما این از عدم آگاهی توریست های عزیز هست که نمی دانند می توانند در میانه جاهای زیبایی رو برای گردش پیدا کنند وگرنه مسئولین اطلاع رسانی کافی در این زمینه انجام داده اند )

 (( انصافا تو این زمینه خیلی ضعیف عمل کردیم و حتی خودمون هم از مکان های قابل بازدید شهرمون خبر نداریم ))

میانه یعنی شهری که : همه تاکسی ها قانون رو مو به مو اجرا می کنند

( اگه نسبت به این موضوع اعتراض دارین باید بگم که اعتراض وارد نیست چون اگه می بینین وسط خیابون نگه داشتن یا وسط چهار راه یا در هر مکانی ... شما نباید به قانون توجه کنین بلکه باید به این رو مد نظر قرار بدین که رنگ ماشین آنها با ماشین های عادی فرق داره پس قانون رانندگی این عزیزان نیز فرق داره . یا اگه می بینین بدون زدن چراغ راهنما و به یک دفعه سمت حرکتی خود را تغییر می دن نباید دلخور بشین چون این نیز به موجب تجربه بالایی هست که دارند و بدون راهنما نیز می توانند گردش کنند )

میانه یعنی شهری که : پیاده روها با مغازه و خیابان همخوانی دارد

( شاید دوستان بگن هر از چند روز یه بار در پیاده رو ها موزائیک روی موزائیک قبلی گذاشته میشه و سطح پیاده رو می یاد بالا و برای وارد شدن به مغازه ها باید چند پله رفت پایین تا وارد مغازه شد در این مورد هم باید عرض کنم که بالا اوردن سطح پیاده روها یه برنامه ریزی بسیار جامع و طولانی مدت هستش یعنی مغازه داران عزیز بعد از چند سال خواهند توانست صاحب یک زیرزمین شوند . پیشنهاد بنده به مغازه داران عزیز این هستش که از الان به فکر ایجاد طبقه دوم در بالای مغازه خود باشند .

توجه                                      توجه

به مغازه داران عزیز توصیه می شود از این به بعد داخل مغازه مستقر نباشند چون ممکن هست یه روزی داخل مغازه مشغول به کار باشند بعد ببینند ،  ای داده بیداد پیاده رو سطحش اومده بالا و تو مغازه گیر افتادن . امکان زنده به گور شدن هستش

میانه یعنی شهری که : ورودی ها و خروجی های شهر تقریبا از تمام جهات مناظر بسیار زیبایی دارد .

( یه موقع فکر نکنین که منظور همون مکان هایی هست که زباله هارو می ریزند و مناظر زیبای آشغال ها و دودی که از سوزاندن بازیافت ها  ایجاد میشه )

(( البته جا داره از تمامی کسانی که در مورده رفع این نقص در این اواخر گام هایی برداشتند تشکر کنم و انصافا در این زمینه گام های موثری برداشته شده است امیدوارم تا ریشه کن شدن این مشکل ادامه پیدا کنه ))

1
2
3
4
5
6
7
8
1 2 3 4 5 6 7 8