- ارسال کننده: بازتاب تاریخ: ۹۳/۰۴/۳۱

طبل تو خالی رئیس شورا !

بخشهایی از مصاحبه آقای بهمن نعمت زاده رئیس شورای اسلامی شهر میانه با سایت آفتاب میانه
پدرام نائبی: از اینکه خود شما هم از قشر فرهنگی شهر ما محسوب می شوید چه برنامه ای برای فعال تر شدن کمیسیون فرهنگی شورا و تشکیل معاونت فرهنگی شهرداری دارید؟

بهمن نعمت زاده: این بحث اتفاقا یکی از شعارهای بنده است که معاونت فرهنگی در شهرداری با حضور هنرمندان و اهالی فرهنگ و همفکری و همکاری آنها ایجاد خواهد شد.توجه به فرهنگ در مدیریت شهری از اهمیت خاصی برخوردار است چرا که فرهنگ، والاترین ابزار اجتماعی است و می تواند خواست مردم را در کمترین هزینه و سریع ترین زمان و با معقول ترین فکر و با قابل قبول ترین طرح به گوش مسئولین برساند و آثار ماندگاری هم داشته باشد.

با راه اندازی معاونت فرهنگی در شهرداری بحث های فرهنگی را در مدیریت شهری نهادینه خواهیم ساخت .

با عرض معذرت در جامعه بحث فرهنگی را در نصب چند بنر و یا تشکیل چند همایش کوچک خلاصه می کنند. در حالیکه کار فرهنگی این نیست و صراحتا عرض می کنم متولیان امر فرهنگی در شهر بی انصافی کرده اند و برنامه ای قابل قبول برای انجام کار های فرهنگی ندارند.بعد از اجرای معاونت فرهنگی در شهرداری با هزینه ای کم می شود برای شهرداری فرهنگسرا ساخته و آنها را فعال نمود

------------------------------------------------------------------------------

اکنون که حدود یکسال از عمر شورای شهر چهارم می گذرد و آقای نعمت زاده به عنوان رئیس شورا از سوی اعضا بمدت یکسال انتخاب شده است سری زدیم به وعده های انتخاباتی ایشان تا ببینیم وی تا چه اندازه موفق به عملی کردن وعده هایش شده است.
انتخاب شورا یارهای محلات،بازگشایی اطراف امام زاده اسماعیل،جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در جهت توسعه عمرانی شهرستان و ایجاد معاونت فرهنگی در شهرداری از جمله وعده هایی بود که حاج بهمن نعمت زاده قول آن را به مردم داده بود.
معاونت فرهنگی در شهرداری ها یکی از مهم ترین و فعال ترین معاونت ها بشمار می رود که متولی برگزاری بسیاری از برنامه های فرهنگی و هنری در سطح شهرهاست که شهرداری میانه از این معاونت محروم بوده و یکی از شعارهای انتخاباتی آقای نعمت زاده احیای معاونت فرهنگی شهرداری بود اکنون سوال ما از ایشان این است بعد از گذشت یکسال آیا معاونت فرهنگی در شهرداری ایجاد شده یا نه؟!! و چه اقداماتی در این زمینه از طرف شورای شهر انجام گرفته است؟

آقای نعمت زاده یکی از وعده های دیگر شما بازگشایی اطراف امام زاده اسماعیل(ع) بود که طی مصاحبه ای که در اواخر سال 92 داشتید گفتید که تا پایان فروردین ماه عملیات اجرایی آغاز خواهد شد اما گویا این وعده جنابعالی هم عملی نشده است در صورت امکان در این مورد هم توضیح بفرمایید با توجه به اینکه همیشه معتقد به شفاف سازی و پاسخگویی به مردم هستید و فعال کردن روابط عمومی شورای شهر همواره دغدغه جدی شما بوده انتظار می رود به سوالات مطروحه پاسخ بدهید

1
2
1 2