- ارسال کننده: میلاد 9 تاریخ: ۹۳/۰۴/۳۰

ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میانه تودیع شد

طی مراسمی از زحمات محسن عبدالهی در طول 17 سال خدمت در سمت ریاست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میانه تقدیر به عمل آمد و طی حکمی شعبانعلی حقی بعنوان سرپرست این اداره منصوب گردید .

فرماندار ویزه شهرستان میانه نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای محسن عبدالهی با بیان این موضوع که مسئولیت در عالم هستی در حال گردش است و این یک امر طبیعی برای هر مسئول و خدمتگزار مردم است افزود : هدف از این جابه جایی ها توجه به خواسته های جامعه هدف است .

اسماعیل حیدری آزاد همچنین با بیان این موضوع که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باید هویتی مستقل داشته باشد خاطرنشان کرد :فعالیت های جناهی و سیاسی نباید وارد ادارات و سازمانهای دولتی شود و بایستی افراط و تفریط در مواجه با مسائل مختلف کنار گذشته شود برای سرپرست این اداره آروزی موفیقت و توفیق کرد .

وی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میانه را جز 10 اداره ارتقا یافته در پی ارتقای فرمانداری ویژه عنوان کرد و بر لزوم تغییر در چارت سازمانی و بهره مندی از مزایای معاونت اداره کل و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میانه شد .

گفتنی علی محرمی سرپرست معاونت فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با تقدیر و تشکر از زحمات محسن عبدالهی و تلاش هایی که در طی این سالها در حوزه فرهنگی شهرستان میانه صورت گرفته با آرزوی  توفیق  روز افزون ، خواستار بکارگیری و استفاده از تجربیات ایشان در حوزه های مختلف فرهنگی شد .

ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میانه تودیع شد

1
1