- ارسال کننده: حسین بهتری تاریخ: ۹۳/۰۴/۲۹

جوابیه روابط عمومی سازمان حمل و نقل همگانی به مطلب منتشره توسط یکی از همشهریان محترم در یکی از وب سایتهای محلی

همشهری گرامی جناب آقای پارسا ضمن تشکر از توجه و حساسیت شما به مسائل شهری ، در پاسخ به مطلب منتشره به استحضار می رساند:

 این سازمان با توجه به نیاز شهر موضوع تأسیس و راه اندازی سازمان اتوبوسرانی را از دو سال قبل در برنامه کاری خود قرار داد و پس از اخذ مجوزهای لازم از شورای محترم سازمان حمل و نقل همگانی ، شورای محترم اسلامی شهر میانه و  استانداری محترم آذربایجانشرقی و پیگیریهای فراوان ، در تاریخ 16/10/92 اساسنامه سازمان اتوبوسرانی شهر میانه و حومه به تصویب نهایی وزارت محترم کشور رسید و طی نامه شماره 34/3/1/119330 مورخ 16/10/92 جهت اجرا به استانداری محترم آذربایجانشرقی ابلاغ گردید.

راه اندازی سازمان مذکور منوط به تشکیل ارکان سازمان از جمله شورای سازمان ، هیأت مدیره ، بازرس و مدیر عامل می باشد که توسط شهرداری محترم در حال اقدام نهایی می باشد.

ضمناً در خصوص موضوع اخذ کرایه بصورت الکترونیکی و نصب تاکسیمتر ، مطالعات و اقدامات بسیاری انجام شده و چندین ساعت کار کارشناسی صورت گرفته و با متخصصین در این حوزه و نیز شرکتهای ذیصلاح مذاکره و از آنها دعوت به عمل آمد. ولی متأسفانه بدلیل آماده نبودن زیرساختهای لازم از جمله امکانات مالی و بانکی و.... در حال حاضر قابل اجرا نمی باشد که به محض رفع موانع و مهیا شدن شرایط لازم ، اقدامات لازم به عمل خواهد آمد.

در پایان لازم است بیان کنیم سازمان حمل و نقل همگانی همواره از انتقادها و تذکرات سازنده همشهریان محترم استقبال کرده و معتقد است انتقاد سازنده و پذیرش و بررسی آن لازمه پیشرفت می باشد. لذا از پیگیری مسائل شهری توسط همشهریان محترم تقدیر و تشکر می نمائیم.

روابط عمومی سازمان حمل و نقل همگانی شهر میانه و حومه

1
1