- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر مهندس حسینی تاریخ: ۹۳/۰۴/۲۹

سومین جلسه مشترک شورای شهربانمایندگان میانه برگزار شد

سومین جلسه مشترک اعضای محترم شورای شهر میانه با نمایندگان میانه در خانه ملت بدون حضور آقای مددی برگزار شد.

بحث ساماندهی ساخت و سازهای غیرمجاز،طلب شهرداری میانه از شرکت فولاد میانه و راه اندازی سازمان اتوبسرانی میانه از جمله مهم ترین مسائل مطروحه در این نشست مشترک بود.

مهندس حسینی با اشاره به اینکه شورای شهر بازوی نمایندگان در توسعه شهرستان است از اعضا خواست تا با در نظر گرفتن عضویت نمایندگان میانه در کمیسیون های عمران و اقتصاد،امورات را تقسیم و پیگیری نمایند.بر فرض مثال مسئله بدهی 9میلیارد تومانی شرکت فولاد آذربایجان به شهرداری میانه  از طریق کمیسیون اقتصاد که آقای مددی در ان عضو هستند قابل پیگیری است و مباحث مربوط به سازمان شهرداریها و مسائل عمرانی از طریق کمیسیون عمران قابل پیگیری است.

نماینده میانه با اشاره به موضوع ارتقای درجه شهرداری میانه از 8 به 9 یادآور شد: چنانچه این مسئله از طریق بنده و سازمان شهرداریها که با کمیسیون عمران مرتبط هست پیگیری نمیشد و خارج از نوبت بررسی نمی گردید شاید 5سال دیگر تحقق نمی یافت.بنابراین تقسیم امور و پیگیری از نماینده ای که مسئله با تخصص او در ارتباط هست موجب تسهیل و تسریع در امورات خواهد شد.

نعمت زاده رئیس محترم شورای شهر میانه از ساماندهی ساخت و سازهای غیر مجاز خبر داد و افزود: طی جلسه ای با فرماندارمحترم و مسئولین شهرستان مقرر گردید،مناطق غیر محدوده به طور کامل شناسایی شده و به آنها خدمات ارائه شود اما با رشد مناطق غیر محدوده جدید قاطعانه برخورد شود.

هم چنین نعمت زاده از شروع به کار سازمان اتوبسرانی در آینده نزدیک در میانه خبر داد و خواستار مساعدت مهندس حسینی در خرید دستگاهها شد.

1
1