- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر مددی تاریخ: ۹۳/۰۴/۲۸

نشست میانه ای های مقیم تبریز با دکتر مددی

پنجشنبه 26 تیرماه همزمان با نوزدهمین روز از ماه مبارک رمضان، دکتر مددی به دعوت میانه ای های مقیم تبریز در مراسم افطاری که در اردوگاه فرهنگی الغدیر تدارک دیده شده بود شرکت کردند.در این مراسم 750 نفر از همشهریان میانه ای ساکن در تبریز دور هم جمع شده بودند که دکتر مددی در این جمع صمیمی سخنرانی کرد.
نماینده مردم شریف شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی اظهار داشت : متأسفانه در دو دهه ی اخیر بی مهری های زیادی در حق مردم شهرستان میانه صورت گرفته بود که  بالاترین نرخ بیکاری میانه در استان و افزایش  میزان مهاجرت در این سالها بخوبی مؤید این موضوع است.
مددی با اعلام اینکه راه نجات میانه سرمایه گذاری بخش خصوصی است تصریح کرد: میانه ای ها نباید چشم امیدشان فقط به دولت باشد بلکه همه میانه ای هایی که در سراسر ایران و حتی خارج از کشور زندگی می کنند اگر در میانه سرمایه گذاری بکنند باعث پیشرفت و آبادانی زادگاه خود خواهند شد .
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین در این مراسم گزارشی از کارهای انجام شده در دو سال اخیر ارائه نموده و خاطر نشان کرد: انشاالله تمام کارهایی که در این چهار سال تعریف کرده ایم را تا پایان این دوره به نتیجه خواهیم رساند و امیدوارم بتوانیم قدم های زیادی در راستای جبران عقب ماندگیها برداریم.
در این مراسم حاضران مشکلات خود را بصورت چهره به چهره با نماینده خود جهت رسیدگی در میان گذاشتند و  سپس نماز جماعت مغرب و عشا به امامت حجت الاسلام محمدی برگزار گردید.

1
1