- ارسال کننده: نوید نویدیان تاریخ: ۹۳/۰۴/۲۸

اجرای طرح تحول نظام سلامت امید را در کشور زنده کرد

میانه – خبرگزاری مهر: نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای کامل و دقیق طرح تحول نظام سلامت امیدهای از دست رفته بهداشت و درمان را دوباره در کشور زنده کرد.
 

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی مددی ظهر شنبه در جلسه شورای آموزش عالی شهرستان میانه با تاکید بر موفقیت های طرح تحول نظام سلامت گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت از سوی دولت علاوه بر افزایش امید در بین مردم و مخصوصا خانواده های بیماران باعث جلب رضایتمنمدی کامل مردم از حوزه بهداشت و درمان در کشور شده است.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت راه اندازی مجتمع آموزش سلامت در میانه اشاره کرد و ادامه داد: ایجاد این مجتمع یکی از مطالبات جدی مردم است که مسئولان شهرستانی نیز می توانند برای ایجاد آن به دانشگاه علوم پزشکی کمک کنند.

مددی با تاکید بر تسریع در ایجاد این مجتمع افزود: مجلس با حمایت از لایحه دولت تدبیر و امید در هفت بند به کمک حوزه بهداشت و درمان آمده که امیدواریم همه این عوامل باعث تضمین سلامت مردم کشورمان شود.

وی از طرح تحول نظام سلامت به عنوان معجزه برای بهداشت و درمان کشور یاد کرد و اظهار داشت: امیدواریم این طرح به خوبی در آینده نیز موفق آمیز باشد و دولت در امور دیگری همچون فرهنگ و اقتصاد همچون بهداشت و درمان به اهداف خود برسد.

مددی همچنین با تاکید بر ضرورت پذیرش دانشجو در رشته های پزشکی در میانه، گفت: باید مسئولان علوم پزشکی با مدیریت صحیح و برنامه ریزی مناسب  در خصوص تصویب رشته های مورد نظر و جذب دانشجو از مهرماه سال جاری اقدام کنند.

1
1