- ارسال کننده: میلاد 9 تاریخ: ۹۳/۰۴/۲۷

روز قدس محور وحدت میان امت اسلامی است / داعش نقشه صهیونیستها را در منطقه پیاده میکند

حجت الاسلام والمسلمین حامدی امام جمعه شهر میانه در خطبه های نماز این هفته ضمن تقدیر و تشکر از  برگزاری پرشور مراسمات شب های احیا با اشاره به گذشت 20 روز از ماه مبارک رمضان و قرار گرفتن در دومین روز از لیالی پر فیض و برکت قدر بر لزوم استفاده هرچه بیشتر از این ایام معنوی و فرصت پیش آمده برای بندگان بمنظور بخشایش گناهان تاکید کرد .

امام جمعه میانه با تسلیت ایام شهادت امام علی (ع) از ایشان بعنوان نماد عدالت‌خواهی و ظلم‌ستیزی  یاد کرد و افزود: تمامی مسلمانان جهان باید پیرو  ولی فقیه زمان خود بوده و راه عدالت خواهانه امیر مومنان را ادامه دهند .

حامدی با اشاره به 3 مرداد ماه مصادف با روز جهانی قدس ، نام‎گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس را یادگار ماندگار امام راحل دانست و از روز قدس بعنوان محور وحدت میان امت اسلامی یاد کرد  و از تمامی مسلمین جهان خواست تا با حضور پرشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس انزجار و خشم خود را از جنایات مزدوران جهان سلطه درهمه سرزمین های اسلامی اعلام کنند.

وی روز قدس را روز تجدید قوا و وحدت میان مسلمین جهان در محکوم کردن جنایات استکبار جهانی و صهیونیسم دانست و خاطرنشان کرد : گروه های تروریستی از جمله داعش  زاییده تفکر استکباری است که بمنظور ایجاد تفرقه و جنگ میان مسلمانان جهان و ریشه کن کردن اسلام هدایت می شود و نقشه صهیونیست‌ها را در منطقه پیاده می‌کند .

خطیب نماز جمعه میانه همچنین با اشاره به جنایات و حملات چند روز اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به مردم بی‌دفاع فلسطین و ضمن محکوم کردن سکوت معنا دار رسانه های غربی و سازمان حقوق بشر تصریح کرد: کشتار بی رحمانه زنان، کودکان و مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین و به خصوص غزه در ماه مبارک رمضان در جهان صدای اعتراض و نوعدوستی تمام آزادیخواهان را درآورده است.

حجت الاسلام ولمسلمین حامدی با تاکید بر ضرورت آگاهی بخشی مسلمانان در مقابل طوطئه های دشمن ابراز داشت : جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه در حالی رقم خورد که ذهن مسلمانان جهان درگیر جنایات گروه‎های تکفیری و تروریستی در عراق و سوریه بود .

امام جمعه میانه با اشاره به برنامه های محرومیت زدایی  و اتعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان از سوی کمیته امداد خمینی (ره)، حمایت مردم بخصوص خیران در رفع محرومیت ها را بسیار کارگشا دانست و تصریح کرد: از خیرین سلامت و مدرسه ساز بعنوان سرآمد کمک رسانی به اشخاص نیازمند درخواست دارم در صورت امکان در حوزه های دیگر از جمله ورزش که موجب تخلیه انرژی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه است نیز فعالیت و توجه ویژه داشته باشند تا شاهد موفقیت و شکوفایی استعداد های بیشمار جوانان میانه ای در عرصه های مختلف باشیم .

امام جمعه میانه همچنین با تقدیر و تشکر از حرکت پسندیده اصغر عزیزی  قهرمان تکواندو جهان و اهدای مدال طلای خود به مرکز نگهداری معلولین ذهنی امام (ع) شهر میانه این کار وی را نشانه داشتن روحیه پهلوانی در بین ورزشکاران میانه ای عنوان کرد .

 

1
1