- ارسال کننده: فراز احمدی تاریخ: ۹۰/۰۹/۳۰

دستگاههای اجرایی باید در تعهد اشتغال جدی بوده و واقع بینانه عمل کنند.

به گزارش قافلان :معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان میانه در خصوص اشتغال گفت:عمل نکردن بهتر از عمل نادرست است . زیرا باعث خروج از سیراصلی می شود که در این راستا دستگاههای اجرایی باید در تعهد اشتغال جدی بوده و واقع بینانه عمل کنند.

جمشید عبداللهی در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان میانه گفت : گاهی گزارشهایی به گوش می رسد که می طلبد تا دقت بیشتری در ارائه وامها به افراد واجد الشرایط صورت گیرد. 

عبداللهی ازاداراتی که اشتغالزایی بیشتری را متعهد شده و یا ثبت اشتغال بیشتری داشته اند تشکر کرده و از دیگر دستگاهها که اقدامی در اشتغالزایی نداشته و یا ثبت اشتغال پایین داشته اند انتقاد کرد. 
وی اضافه کرد: از 29 دستگاه اجرایی شهرستان 5 دستگاه شامل نوسازی و تجهیزمدارس ، جهاد کشاورزی ، صنایع و معادن ، تعاون کار و رفاه اجتماعی ، و شهرداری میانه ثبت اشتغال بالایی از میزان اشتغال تعهد شده داشتند.
عبداللهی با اشاره به میزان 33/91 درصدی اجرایی شدن اشتغال تعهد شده گفت : متاسفانه 6 اداره هنوز هیچ اقدامی در اشتغالزایی نداشته اند.
 معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان میانه ، اشتغال تعهد شده در شهرستان در سال جاری را 5157 مورد ذکر کردو گفت:از این رقم 4710 مورد تحقق یافته است که این امر از سوی دستگاههای اجرایی از طریق جذب مستقیم ، فعالیتهای عمرانی و اجرایی و اعطای تسهیلات صورت گرفته است.
وی همچنین در پایان گفت: شهرستان میانه در بین شهرستانهای 20 گانه استان با توجه به تعهد ایجاد اشتغال رتبه سوم استانی را داراست .
لازم به ذکر است که کل تعهدات استان در سال 1390 تعداد 163068 شغل است که از این تعداد برای 122513 نفر فرصت شغلی ایجاد شده که 75 درصد متوسط کل فرصت شغلی ایجاد شده در استان می باشد.

منبع »

http://www.gaflannews.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=353:1390-09-29-17-00-55&catid=4:1390-03-25-05-53-13&Itemid=8

1
1