- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر مددی تاریخ: ۹۳/۰۴/۲۴

افتتاح ساختمان اداره ی تامین اجتماعی در بخش ترکمانچای با حضور دکتر مددی

ساختمان اداره ی تامین اجتماعی بخش ترکمانچای در تاریخ 20 تیرماه 1393 با حضور آقای دکتر اردلان مدیر کل تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی ، دکتر مددی و مهندس حسینی نمایندگان مردم میانه در مجلس شورای اسلامی ، حجت الاسلام و المسلمین کیانی امام جمعه ی محبوب ترکمانچای و آقای حیدری آزاد معاون استاندار و فرمانداری ویژه ی میانه و سایر مسئولین سازمان تامین اجتماعی افتتاح شد.

دکتر مددی در سخنرانی خود به مناسبت افتتاح این مرکز اذعان داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی جایگاه مردم ویژه است و تمام مسئولین موظف هستند در راستای رضایت مندی مردم برنامه ریزی کنند. در این نظام ارزش و جایگاه هر مسئولی به میزان خدمتی است که به مردم می کند ولی  بنده احساس می کنم هر چه زمان می گذرد مردم در حاشیه قرار می گیرند و حرمت آنها حفظ نمی شود. من بایستی در دفاع از مردم حرف بزنم اگر غیر از این باشد من نمی توانم در محضر خدا در روز قیامت جوابگو باشم چرا که من وکیل المله ام و وکیل الدوله نیستم.

 دکتر مددی در ادامه ی  سخنان خود گفت : من در مجلس آقای ربیعی –وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی- را به چالش کشیده ام و از ایشان سوال کرده ام و گفته ام تا به سوالم پاسخی قابل قبول داده نشود دست بردار نیستم. در شهر ترکمانچای که مردمی بسیار محترم و نجیب دارد تقریبا همه ی خانواده ها بلا استثناء تحت پوشش بیمه ی تامین اجتماعی هستند و از این جهت بنده  نزدیک به دو سال است که برای احداث درمانگاه ترکمانچای تلاش می کنم ، سوال من از آقای وزیر اینجاست که چرا اقدام لازم جهت احداث درمانگاه در این شهر انجام نمی گردد؟

نماینده ی مردم میانه در مجلس افزود : بخشدار محترم ، اعضای شوراهای شهر و ریش سفیدان ترکمانچای در این رابطه نامه های گوناگونی نوشته اند.کدام مردم را می شناسید که هم مشکلشان را بازگو کنند و هم راه حل آن را بگویند و هم خود برای حل مشکلات کمک مالی کنند و واقعا مسئولان تامین اجتماعی در رابطه با مشکلات مردم ترکمانچای کم لطفی کرده اند.

دکتر مددی در ادامه با اشاره به اینکه ترکمانچای نزدیک به 30000 نفر جمعیت دارد و تعداد کثیری ازاین جمعیت تحت پوشش بیمه ی تامین اجتماعی می باشند افزود : اهالی ترکمانچای 4000 متر زمین با ارزش خود را وقف کرده اند تا در این زمین ها اداره و درمانگاه تامین اجتماعی مستقر گردد.

وی همچنین یادآور شد : من در این رابطه از وزیر محترم دستور گرفته ام ولی معاون ایشان به این دستور عمل نمی کنند و من این را به آقای ربیعی تذکر دادم که دستورها روی کاغذ باقی می ماند و عملی نمی شوند. بنده حتی عرض کردم که فرد خیری را پیدا کرده ایم که هم محل احداث و هم بودجه برای راه اندازی درمانگاه را تامین می کند و فقط یک مجوز ساده را از شما می خواهیم که تا به این لحظه برای صدور این مجوز ساده دست روی دست گذاشته اند.

مددی اذعان داشت: برای حل مشکلات مردم چاره ای نیست جز اینکه از تعارفات خارج شد چرا که مردم عمل می خواهند.

دکتر مددی در پایان گفت : بنده با شناختی که از آقای اردلان دارم و نیز با توجه به مسئولیتی که ایشان در تامین اجتماعی دارند ، از ایشان خواهشمندم که این مسئله را حل و فصل کنند. تا ان شا... همانطور که امروز شاهد افتتاح اداره ی تامین اجتماعی ترکمانچای بودیم روزی برسد که درمانگاه تامین اجتماعی در شهر ترکمانچای راه اندازی شود.

1
1