- ارسال کننده: روابط عمومی شهرداری میانه تاریخ: ۹۰/۰۹/۲۸

اعلام شرايط فراخوان طراحي آرم شهرداري ميانه

قابل توجه علاقمندان به شركت در فراخوان طراحي نشان شهرداري ميانه

پيرو اطلاعيه هاي قبلي در خصوص فراخوان طراحي آرم و نشان اختصاصي شهرداري ميانه ضمن تشكر از عزيزاني كه تا اين تاريخ آثار طراحي خود را در اين زمينه به شهرداري ميانه ارسال نموده اند به اطلاع مي رساند شرايط عمومي كه طراحان محترم بايد آن ها را رعايت نمايند به شرح زير تعيين گرديده است كه مقتضي است با رعايت اين شرايط طرح هاي پيشنهادي خود را تهيه و از طريق پست الكترونيكي يا پست عادي به شهرداري ميانه ارسال نمايند.
1. طرح بايد به صورت تك رنگ باشد.
2. براي طراحي عناصر طرح از علائم و اشكال گرافيكي استفاده و از به كار بردن بريده تصاوير و عكس هاي معمولي پرهيز شود.
3. طراحان مختارند طرح خود را به صورت دستي يا با استفاده از نرم افزارهاي طراحي رايانه اي طراحي نمايند.
4. از به كار بردن حروف لاتين و هر زبان غير فارسي در طرح اجتناب شود.
5. طرح بايد بر روي يك صفحه كاغذ طراحي سفيد در اندازه A4 كشيده شده يا چاپ شود. از پيچيدن و تا كردن كاغذ خودداري شود.
6. شرح و تفسير كلي طرح تهيه شده و عناصر بصري به كار رفته در آن به طور دقيق بايد در برگه جداگانه اي نوشته و به همراه طرح ارسال شود.
7. شهرداري ميانه اثر برگزيده از سوي هيئت داوري فراخوان را مورد استفاده و بهره برداري قرار خواهد داد و شركت كنندگان حق هيچگونه ادعايي را در اين خصوص نخواهند داشت.
8. آخرين مهلت ارسال آثار تا تاريخ 15/10/90 مي باشد و علاقمندان بايد تا آخر روز اداري مذكور طرح خود را با ذكر نام و مشخصات كامل و آدرس و شماره تلفن تماس ضروري به شهرداري ميانه ارسال نمايند.
9. به آثاري كه بدون رعايت موارد اعلام شده و به صورت مخدوش و يا تا شده و پس از مهلت مقرر ارسال شوند ترتيب اثر داده نخواهد شد.
10. طرح هايي كه تا اين تاريخ ارسال شده اند در صورت مغايرت با موارد فوق الذكر بايد اصلاح و مطابق با اين شرايط مجدداً ارسال گردند.
روابط عمومي شهرداري ميانه

 

منبع: miyaneh.ir

 

 

1
1