- ارسال کننده: نوید نویدیان تاریخ: ۹۳/۰۴/۲۱

حجت الاسلام حامدی امام جمعه میانه : اعتقاد به اصل حجاب و عفاف کم رنگ شده است

    حجت الاسلام حامدی امام جمعه میانه در خطبه های نماز جمعه :

 چه دربین مسئولین ، چه در بین مردم ، اعتقاد به اصل حجاب و عفاف کم رنگ شده است/مسئولین امر از قالب شعار خارج شده و جدی تر وارد حل مشکل   کاهش جمعیت شوند

به گزارش خبرنگار ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان ویژه میانه- حجت الاسلام حامدی امام جمعه میانه در خطبه های نماز وحدت آفرین جمعه در دومین جمعه از ماه مبارک رمضان پس از دعوت خود و نماز گزاران به رعایت تقوای الهی بدنبال مباحث هفته های گذشته به قسمتی از بخش سوم نهج البلاغه پرداخت و افزود : امیرالمومنین علی(ع) می فرماید : از آن دسته از انسانها مباش که مجالس لهو ولعب را ب

یش از مجالس یاد خدا دوست دارند و همیشه حق را به خود می دهند و دیگران را راهنمایی می کنند ولی خودشان عمل نمی کنند.

امام جمعه میانه بااشاره به واقع شدن در نیمه دوم ماه مبارک رمضان به لزوم استفاده از فرصت های این ماه مبارک تاکید کرد و افزود:مبادا این ماه با غفلت سپری شود.

حجت الاسلام حامدی بااشاره به نامگذاری روز جمعه 20 تیرماه به عنوان روز جهانی جمعیت خاطر نشان کرد : سیاست فعلی کشور سیاست افزایش جمعیت است که از این کاهش جمعیت فعلی احساس خطر می شود که بیش از مردم بایستی مسئولین امر در این قضیه تلاش و جدیت داشته باشند و از قالب شعار خارج شده و جدی تر وارد حل این موضوع مهم شوند.

خطیب جمعه میانه بااشاره به روز شنبه 21 تیرماه به عنوان روز حجاب و عفاف به جنایات اتفاق افتاده در مسجد گوهرشاد توسط رژیم پهلوی بخاطر صدور فرمان کشف حجاب و مقاومت مردم در برابر این فرمان پرداخت و با انتقاد صریح از وضعیت اسف بار حجاب در جامعه افزود : مردم در آن موقع تا پای جان حفظ حجاب کردند ولی چطور شد بعد از گذشت حدود 80 سال و بااینکه حکومت ، حکومت اسلامی است و در زمانی که به ظاهر سطح آگاهی ها افزایش یافته وضعیت حجاب و عفاف به این شکل به وضعیت اسف باری رسیده است نه تنها از جهت ظاهری بلکه اعتقاد به اصل حجاب و عفاف کم رنگ شده چه در بین مردم چه در بین مسئولین. تعارفی هم وجود ندارد.

وی همچنین در همین زمینه خاطر نشان کرد : اگر بنا باشد مشکل حجاب و عفاف که از ضروریات اجتناب ناپذیر جامعه است حل شود اراده جدی لازم است. الان هنوز برای برخی از متولیان امر موضوع حجاب حل نشده است . این مسئولین چطور میتوانند این مشکل را حل کنند؟

امام جمعه میانه بااشاره به فواید حجاب و مضرات بی حجابی خاطر نشان کرد : رسانه ها بایستی در جهت آگاهسازی درمورد حجاب و عفاف به صورت جدی ورود کنند.

حجت الاسلام محمدرضا حامدی بااشاره به 23 تیرماه سالروز حماسه همبستگی ملی در دفاع از ارکان مقدس نظام و رهبری و پایان دادن به آشوب های خیابانی تحت عنوان کوی دانشگاه ، خاطر نشان کرد : الحمدلله با عنایات حق تعالی این فتنه با درایت و هوشیاری رهبری معظم انقلاب و بصیرت و لایتمداری و حضور به موقع مردم خاموش شد.

وی بااشاره به این نکته که برخی ها در صدد این هستند که رییس جمهور را به برخی خط و خطوط منتسب کنند تصریح کرد : در فتنه 78 از جمله سخنرانی های تاثیر گذار و آتشین در دفع فتنه سخنرانی بود که رییس جمهور محترم آقای روحانی داشتند.

1
1