- ارسال کننده: حسین قره داغی آچاچیلوئی تاریخ: ۹۳/۰۴/۲۱

سلام بر شبهای ماه رمضان از طرف انجمن کوهنوردان میانه در بلندی بام میانه گچلیک

امروز بچه های انجمن کوهنوردان میانه خیلی زحمت کشیده بودند.فراهم آوردن این همه امکانات در بلندی گچلیک کار ساده ای نبود.افطار و شام  پر زحمتی را تدارک دیده بودند.مهمانان زیادی هم از چند شهر هم در جمعشان بودند.مراسم خیلی زیبا و جالبی بود.که شور و نشاط اجتماعی را زنده تر می کرد.

امروز ماراهم به جمعشان دعوت کرده بودند.هر چند انتظار نداشتیم این افتخاررا به ما بدهند.در آخر این سلام بر شبهای ماه رمضان ،از کوهنوردان میانه تجلیل به عمل آوردند.مارا هم در این جمع فراموش نکرده بودند.تا دینم به این گروه سنگین تر شود.در این مراسم فرصت دادند.تا یکی از فرزندان میانه و ایران در افتخاری دیگر به روزهای آینده در مورد طرح دوچرخه سواری روی آب با یک روش وپژه و منحصر به فرد در ایران و جهان صحبت کند.قرار شد.تمام بچه های این انجمن هر یک با اهداء یک بطری کاری بزرگ انجام بدهند.

نقدا آقای یزدانی و آقای پویان و آقای کریمی در این مراسم یک بطری خالی آب معدنی هدیه دادند.از این مراسم فرصت شد.چند عکس بگیرم.بدلیل تاریکی شاید خوب در نیامدند.تا یک عذر خواهی بدهکار شویم.

همچنین فرصت شد.خیلی از دوستان صمیمی را بعدا از سالها در این جمع ببینم.که خود حلاوت خاصی داشت.جادارد از انجمن کوهنوردان میانه بابت این برنامه زیبا و معنوی و مفرح تقدیر و تشکر به عمل آید

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

 

1
1