- ارسال کننده: بی طرف تاریخ: ۹۳/۰۴/۱۸

فرماندارویژه میانه خواستاردرک موقعیت فعلی کشور ازسوی مسوولین شد

میانه - تبریز - ایرنا، معاون استاندارو فرماندارویژه شهرستان میانه خواستار درک موقعیت فعلی کشور از سوی مسوولین و انتقال آن به مردم شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل حیدری آزاد روز چهارشنبه در دیدار با مسوولین و بخشدار ترکمانچای میانه به بیان وضعیت کشور در قبل و بعد از انقلاب پرداخته و افزود: ما بدهکار نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم.

وی با اشاره به اینکه بیشترین اعتبارات دولت بعد از تبریز در سطح استان به میانه اختصاص یافته از تخصیص 36 میلیارد ریال اعتبار به بخش ترکمانچای میانه خبرداد و گفت: بنا بر قانون بودجه تعریف پروژه جدید ممنوع بوده و اعتبار به طرح هایی تعلق می گیرد که بالای 75 درصد پیشرفت داشته باشد.

فرماندار ویژه شهرستان میانه همچنین با بیان بحران آب و برق در کشور از جمله در شهرستان میانه از اختصاص بودجه برای روستاهای ترکمانچای در زمینه آب ، برق خبرداد و افزود: 61 درصد از روستاهای ترکمانچای میانه از نعمت گاز برخوردار می باشند.

حیدری آزاد مشکل آب شرب را یکی از مشکلات بزرگ شهرستان خواند که خود میانه هم از این امر مستثنی نبوده و با تکمیل و بهره برداری از سد گرمی چای البته با تامین اعتبارات لازم این مشکل رفع خواهد شد.

وی تقویت آنتن شبکه های تلویزیونی در روستاها از جمله بخش ترکمانچای و رفع مشکل مسکن مهر را از ضروریات خواند.