- ارسال کننده: بی طرف تاریخ: ۹۳/۰۴/۱۸

باران و سیل بیش ازهفت میلیارد ریال به راههای مواصلاتی میانه خسارت زد

میانه - تبریز، ایرنا - براثر بارش شدید باران و جاری شدن سیل در منطقه میانه که از روز جمعه آغاز و تا روز دوشنبه گذشته ادامه داشت بیش از هفت میلیارد و 500 میلیون ریال به راههای ارتباطی این شهرستان خسارت وارد شد.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان میانه روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: اداره راه و شهرسازی میانه ضمن فراخوان و حضور شبانه روزی اکیپ راهداری در منطقه نسبت به بازگشایی و لایروبی سطح راهها و ابنیه اقدام کرد.

مجید خاکسار افزود: عملیات بازگشایی و پاکسازی مسیردر عرض 3 روز به اتمام رسید.

خاکسار ، پل کیلومتر 14 بعد از سه راهی روستای صومعه کبودین، تخریب کانال هدایت آب کنار جاده درکیلومتر 55و نزدیکی روستای تجرق، پل های کیلومتر 50 تا 60 محور فرعی گنجگاه ، آبشستگی پی کوله و دستکها درراههای روستایی دشمنلو و فندقلو و نیز نشست جاده و ایجاد پله در اثررانش زمین درراه روستای فندقلو،آبشستگی جزئی کناره پی و کوله در سایر راههای فرعی و روستایی که نیازمند عملیات ترمیمی و تعمیراتی می باشد.

وی همچنین ریزش سنگ های آویزان و همچنین واریزه های تراشه های کنار جاده اصلی که عملیات ریزش برداری اولیه توسط کارگران و گریدر از ساعات اولیه بامداد انجام و عملیات تکمیلی ظرف مدت سه روز انجام گرفت را از خسارتهای وارده خواند.