- ارسال کننده: نوید نویدیان تاریخ: ۹۳/۰۴/۱۸

حیدری آزاد خبر داد: برخورداری 61 درصد روستاهای ترکمانچای میانه از نعمت گاز

     میانه – خبرگزاری مهر: فرماندار ویژه شهرستان میانه از برخورداری 61 درصد روستاهای ترکمانچای میانه از نعمت گاز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل حیدری آزاد بعداز ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی مشکلات مردم بخش ترکمانچای شهرستان میانه با تاکید بر ضرورت ایجاد زیرساخت ها و برطرف کردن مشکلات روستائیان گفت: حل مشکلات روستائیان باعث کاهش مهاجرت آنها به شهرها می شود.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات و نواقص مسکن مهر ترکمانچای میانه ضروری است، گفت: مسکن مهر و نیز تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت برنامه های مسئولان ادارات میانه قرار دارد.

معاون استاندار آذربایجان شرقی همچنین با بیان اینکه تقویت آنتن دهی شبکه های تلویزیونی در روستاهای ترکمانچای از مطالبات برحق مردم است، ادامه داد: برای برطرف شدن این مشکل نیز رایزنی هایی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بهره برداری از سد گرمی چای میانه مشکلات آب آشامیدنی را حل می کند، ابراز داشت: شهرستان میانه نیز همچون نقاط دیگر کشور درگیر بحران آب و برق است که باید روستائیان و کشاورزان از سیستم آبیاری نوین برای کشاورزی استفاده کنند.

حیدری آزاد با تاکید بر اینکه در سال جاری فقط پروژه های بالای 75 درصد پیشرفت کاری تکمیل شوند، ادامه داد: شروع پروژه جدید ممنوع است و باید فعلا اعتبارات تخصیصی را در تکمیل پروژه های ناتمام متمرکز کنیم.

1
1