- ارسال کننده: نوید نویدیان تاریخ: ۹۳/۰۴/۱۸

بازدید استاندار تهران از دو شرکت برتر میانه ای یخچال ساز کشور

سید حسین هاشمی استاندار تهران امروز از دو شرکت میانه ای امرسان و سونیا که تولید کنندگان برتر یحچال کشور هستند بازدید کرد.


استاندار تهران در بازدید از شهرک صنعتی عباس آباد شهرستان پاکدشت گفت: موفقیت تولیدکنندگان و صنعت‌گران در گرو خودابتکایی است.

استاندار تهران در جمع مسئولان و کارکنان این شرکتها گفت: ما سالها با بخش صنعت سروکار داریم اینکه تولیدکننده بتواند از کف کارخانه درمدت زمان مشخص به چنین پیشرفتی برسد نشان از استعداد صنعتگران است زمانی که در کمیسیون صنایع مجلس بودم از این کارخانه دیدن کردم و امروز این کارخانه به این پیشرفت رسیده است و توانسته برای ۱۵۰۰ نفر در منطقه اشتغال ایجاد کند.

وی در ادامه افزود: اهمیت دارد که صنعت‌گران و تولیدکنندگان در زمان تحریم که غربیها فکر می‌کنند که ما را به بن‌بست رسانده اند فعالیت کنند کارآفرینان ما با اراده قوی و توکل به خدا فعالیت خود را پیش می‌برند.

استاندار در ادامه با بیان اینکه دولت یازدهم هم و غم خود را برای توسعه اقتصادی قرار داده گفت: برای تحقق این موضوع نه در صندوق توسعه ملی نه در بخش ارزی مشکلی برای فعالیت بخش خصوصی نداریم تلاش دولت تدبیر و امید آن است که در سالجاری کشور را از رکود اقتصادی، کاهش تورم خارج کنیم.

هاشمی با بیان اینکه دولت یازدهم در کاهش تورم موفق بوده گفت: پیش از این تورم در حال جهش از ۴۰ درصد بود اما در این مدت ۹ماه  گذشته از عمر دولت قیمتها ثبات یافته و با آرام شدن فضای اقتصادی کشور به طرف خروج از رکود اقتصادی تورم و رسیدن به تورم ۲۵ درصدی پیش می‌رویم.

استاندار تهران گفت: با وجود همه موانع در تولید و اقتصاد ، سیاست دولت یازدهم حمایت از تولیدات است که براین اساس معاون اول رئیس جمهور دیدگاه دولت را در این مورد مطرح کرد.

وی افزود: هر واحدی بخواهد به حیات خود ادامه دهد لازمه آن ادامه حیات صادرات است برای آنکه واحدی در رقابت و تأمین آینده خود پایدار بماند حتما باید مبنی ۲۰ درصد صادرات محور قرار دهد. که  در برنامه این کارخانه مشاهده می‌شود و خبر خوب و امیدوار کننده‌ای است.

استاندار با اشاره به اینکه موفقیت تولیدکنندگان و صنعت‌گران در گرو خودابتکایی است گفت: رسیدن به خودکفایی غیرممکن است ما باید نترسیده و به برندهای دنیا متصل شویم باید مشخص باشد چه می‌خواهیم و برای چه هدفی حرکت می‌کنیم.

استاندار افزود: نمونه موفقیت ما در بخش خودروسازی و تولید خودرو تندر ۹۰ اتفاق افتاد که استفاده‌کنندگان آن را از خودروهای باکیفیت می‌دانند در اقتصاد نمی‌توان با شعار عمل کرد همانطور که مقام معظم رهبری می‌فرماید اقتصاد عقلانیت خاص خود را می‌خواهد.

1
1