- ارسال کننده: نوید نویدیان تاریخ: ۹۳/۰۴/۱۸

اولین جلسه ساماندهی اطلاعیه های کاغذی و متوفی دیواری سطح شهر در شهرداری میانه برگزار شد

این جلسه روز دوشنبه مورخه 16/4/93 در اتاق جلسات شهرداری میانه با حضور شهردار , نماینده شورای اسلامی شهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی و همچنین مجمع امور صنفی میانه برگزار شد .
 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا :خرده فروش شهردار میانه  ضمن تقدیر و تشکر از حضور میهمانان در جلسه مهمترین هدف شهرداری را حل مشکل الصاقات آگهی های دیواری که علاوه بر برهم زدن زیبایی و چهره شهر، موجب نارضایتی شهروندان و همچنین ایجاد خسارت به اموال دولتی و عمومی شهر می شود عنوان کرد  و افزود : اصراف انرژی و هزینه در این مسئله باعث شده تا شهرداری میانه در ادامه جدیت بیشتری برای ساماندهی تبلیغات محیطی با  مشخص شدن شرکت خدماتی کاری و مجرب و همچنین همکاری مردم فهیم میانه به خرج دهد .

گفتنی است شهرداری میانه  برای اجرای این طرح در سال جاری با ایجاد امکانات و استقرار تابلوهای  تبلیغاتی در تمامی نقاط شهر و با برنامه ریزی و ارسال بخشنامه کاری به ادارات ذیربط قصد دارد تا پایان سال جاری  ساماندهی اطلاعیه های کاغذی و متوفی ها دیواری سطح شهر را عملیاتی سازد .

در این جلسه مقرر شد :

  1. شرکت واجد الشرایط خدماتی از سوی شهرداری میانه انتخاب و مجری طرح ها و الصاق علامیه ها و اطلاعیه های کاغذی در محل های تعیین شده از سوی شهرداری مشخص شود .
  2. ادارات و متولیان مستقیم با امر تبلیغات از جمله مجمع امور صنفی شرایط و بخشنامه تنظیم شده از سوی شهرداری را به مراکز چاپ و تکثیر سطح اعلام نماید .
  3. اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی موظف است بعد مشخص و عملیاتی شدن موارد بالا به مراکز چاپ رسمی ابلاغات لازمه را بعمل آورد .
  4. سازمان تبلیغات اسلامی شهر میانه نیز در رابطه گسترش و فرهنگ سازی در خصوص اجرای این طرح همگانی و  عام المنفعه همکاری های لازم را بعمل آورد .

لازم به ذکر است در صورت اثبات حس نیت و انجام کامل طرح توسط شرکت بخش خصوصی شهرداری میانه متعهد شد تا فاز های بعدی ساماندهی تبلیغات محیطی از جمله ساماندهی بنر ها و داربست های سطح شهر را در صورت وجود شرایط و توافق طرفین لازمه به شرکت مد نظر واگذار نماید .

1
1