- ارسال کننده: نوید نویدیان تاریخ: ۹۳/۰۴/۱۷

فرماندار ویژه میانه ازشاخص پایین آبرسانی به روستاهای تابعه انتقادکرد

میانه - تبریز  ایرنا ، معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان میانه با بیان اینکه آبرسانی به روستاهای فاقد آب شرب میانه در حد مطلوب نبوده و از شاخص استانی پائین است ، انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل حیدری آزاد روز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید آب و فاضلاب روستایی شهرستان میانه با اشاره به وجود 420 روستا، پراکندگی بالای جمعیت در شهرستان و کمبود اعتبارات افزود: این امر آبرسانی به روستاها را با مشکل مواجه ساخته است. 

وی تاکید کرد: کمبود اعتبار و تجهیزات نباید مانع از خدمت رسانی به مردم شود و مدیران باید ریسک پذیر بوده و در خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ ننماید.

رییس هئیت مدیره و مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی هم در این مراسم با بیان اینکه در سالهای متوالی استان دچار خشکسالی شده و با بحران آب مواجه هستیم گفت: در پیک مصرف آب قرار گرفتیم ودر بسیاری از روستاها آب جیره بندی می شود .

علی صمد نژاد اظهار کرد: با تدابیری که صورت گرفته در شهرها جیره بندی آب نخواهیم داشت اما از مردم انتظار می رود در مصرف آب صرفه جویی کنند. 

در پایان این مراسم از زحمات هشت ساله محمدرضا مظاهری تقدیر و نورالدین بیضایی به مدیریت آب و فاضلاب روستایی شهرستان میانه منصوب گردید،بیضایی قبل از این بعنوان مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان هشترود مشغول به خدمت بود.