- ارسال کننده: نوید نویدیان تاریخ: ۹۳/۰۴/۱۷

حیدری آزاد: مشارکت ادارات میانه با بسیج سازندگی در اجرای طرح های محرومیت زدایی ضروری است

   میانه – خبرگزاری مهر: معاون استاندار و فرماندار میانه بر لزوم مشارکت ادارات این شهرستان با قرارگاه بسیج سازندگی برای ارائه و اجرای طرح های محرومیت زدایی در شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل حیدری آزاد سه شنبه در نخستین کارگروه پشتیبانی "طرح هجرت سه" که در فرمانداری میانه تشکیل شد، گفت: نیروهای بسیج سازندگی ظرفیت و سرعت بالایی در انجام کارهای عمرانی دارند و به همین دلیل ارائه طرح ها و مشارکت ادارات شهرستان با قرارگاه بسیج سازندگی ناحیه میانه می تواند نقش مهمی در محرومیت زدایی از مناطق مختلف این شهرستان داشته باشد.

وی با تاکید بر مدیریت زمان در اجرای طرح های عمرانی افزود: به علت سرعت بالای اجرای طرح های عمرانی توسط بسیج سازندگی باید از تامین کل اعتبارات طرح های عمرانی توسط قرارگاه کوثر ابهره کافی را در اجرای چنین طرح هایی ببریم.

فرمانده سپاه ناحیه میانه نیز در این کارگروه که با هدف محرومیت زدایی و آشنایی نوجوانان و جوانان با کار و مهارت آموزی در بخش های مرمت، بهسازی و زیباسازی مناطق محروم برگزار شد، اظهار داشت: تعامل سازنده و نیاز سنجی، لازمه اجرای فعالیت های عمرانی موثر در این شهرستان است که بر همین اساس 52 طرح محرومیت زدایی بدون اعتبارات اعلام شده و تنها با همکاری ادارات در میانه اجرا شده است.

عبدالحسین ایمانی با اشاره به اهداف اجرای طرح هجرت در میانه خاطر نشان شد:: مهم ترین اهداف اجرای این طرح ها در کنار کسب رضایت پرودگار و عمل به فرمایش های بنیان گذار جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب، کمک به محرومان جامعه و زدودن غبار بی بضاعتی و فقر از چهره مناطق محروم است.

وی با تاکید بر تاثیر اجرای چنین طرح هایی در مقابله با نقشه های دشمنان برای تضعیف جامعه ایرانی تصریح کرد: دشمنان در صدد ایجاد فاصله میان مردم و نظام هستند و اجرای طرح های زود بازده سازندگی در مناطق محروم موجب شکست نقشه های دشمنان و پیوند بیش از پیش مردم و مسئولان می شود.

 

1
1