- ارسال کننده: سالار پویان تاریخ: ۹۳/۰۴/۱۷

حیدری آزاد: ایجاد فضا برای نشاط اجتماعی، نیازمند حضور هنرمندان است +تصاویر

معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان میانه با تاکید براینکه هنرمند نیز جزئی از همین جامعه بوده و اگر جامعه دچار استرس باشد، او نیز گرفتار خواهد شد افزود: ایجاد فضا برای نشاط اجتماعی، نیازمند حضورهنرمندان است.

اسماعیل حیدری آزاد در جلسه تجلیل از هنرمندان تئاترشهرستان میانه با یادآوری اینکه کار یک هنرمند افسرده هرگز نشاط نخواهد داشت، تصریح کرد: کار هنرمند، شناخت جامعه و مسائل و مشکلات اجتماعی از جمله طلاق، موادمخدر، ناهنجاریهای اجتماعی، بحران آب و ... است  تا بتواند در قالب تئاتر به بازگو کردن این مسائل در جهت آگاه سازی مردم بپردازد.

وی با بیان اینکه موفقیت هنرمندان  در پاسخی است که جامعه به آنها می‌دهد افزود: اجرای تئاترهای خیابانی و موسیقی سنتی که در جامعه از جمله در شهرستان ما رو به فراموشی سپرده شده می تواند به ایجاد نشاط اجتماعی و رفع استرس و افسردگی مردم کمک کند.


حیدری آزاد بر حمایت قاطع مسوولین شهرستان از هنرمندان تاکید کرده و حضور فعال هنرمندان شهرستان برای ایجاد نشاط اجتماعی راکه نیاز اصلی جامعه امروز است خواستار شد.
وی به حضورمعاون وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان میانه که بی سابقه بود اشاره کرده افزود: این سفر برکات زیادی برای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی داشت که از آن جمله می توان به تامین اعتبار برای انجمنهای شهرستان ، چندمنظوره شدن ، تجهیز سیستم گرمایشی ، سرمایشی و تجهیز سیستم صوتی و تصویری مجتمع فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میانه و نیز تجهیز سالن فجر این اداره شده ازتصویب ساماندهی مقبره و یادبود ملامحمدباقرخلخالی قاضی، مجتهد و شاعرمیانه ای و برگزاری همایشی برای نکوداشت و معرفی این هنرمند بزرگ و برگزاری همایش بزرگ و سراسری مهدویت در میانه خبرداد.

حیدری آزاد همچنین با اشاره به اینکه بیش از 50 درصد جمعیت شهرستان را بانوان تشکیل می دهند خواستار راه اندازی پارک بانوان در اسرع وقت از سوی شهرداری و شورای شهر برای رفاه حال بانوان و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در محل این پارک شد.

هنرمندان

هنرمندان

هنرمندان

هنرمندان

هنرمندان

هنرمندان

هنرمندان

هنرمندان

هنرمندان

هنرمندان

هنرمندان

هنرمندان

هنرمندان

هنرمندان

هنرمندان

هنرمندان تئاتر شهرستان میانه نیز در این جلسه به مشکلات و مسائل هنری موجود در شهرستان اشاره کرده خواستار حمایت همه جانبه مسوولین از جمله فرمانداری ویژه شهرستان از هنرمندان میانه شدند.
لازم به ذکر است با اهدای لوح و هدایایی از هنرمندان تئاتر میانه تجلیل بعمل آمد.

1
2
1 2