- ارسال کننده: سیروس شکورزاده تاریخ: ۸۹/۰۶/۱۷

مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان میانه


تعویض پست و مقام پیچ و خم زندگی است و نباید در این پیچ و خم خویشتن را واگذاریم .


       فرماندار اسبق شهرستان میانه گفت : همه این امور از جمله تعویض پست و مقام نوعی پیچ و خم زندگی است و نباید در این پیچ و خم ها خویشتن را واگذاشته ، از یاد شهدا غافل شده و رهبر خود را تنها بگذاریم .
      سید حمید یزدانی با بیان فرموده های امام راحل از جمله اینکه به تنها چیزی که باید فکر کنید استواري پایه های اسلام ناب محمدی است گفت : با این تفکر بود که ارزش مداری در جامعه اسلامی مطرح شد همچنین با این فرموده ایشان که اگر ایران را بر پایه استقلال واقعی پایه ریزی نکنیم هیچ کاری نکرده ایم ، کار محوری نوعی ارزش شد .
      وی اضافه کرد : زمینه و بستر مناسبی برای تامین وفاق و اتحاد در شهرستان در راستای رسیدن به اهداف متعالی نظام حاصل شده که امیدوارم با درایت و کاردانی فرماندار جدید و همراهی همه دستگاههای اجرایی که بعنوان ارکان مدیریت شهرستان هستند بتوانیم شاهد توسعه روزافزون منطقه در سطح کشور باشیم .
      همچنین در ادامه مراسم  تقی خلفاپور بعنوان فرماندار جدید شهرستان میانه ابراز امیدواری کرد که در رکاب دولت عدالت محور که ولایت مداری را تثبیت و مردم داری و مردم مداری را محور برنامه های خود قرار داد بتوانيم  پله های توسعه و پیشرفت شهرستان را یکي پس از دیگری با سرعت تمام طی کنیم .
 گفتنی است در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات ارزنده سيد  حمید یزدانی فرماندار قبلی شهرستان میانه ، استاندار آذربایجان شرقی طی حکمی آقای تقی خلفا پور را که حدود 5 سال فرمانداری آذرشهر را به عهده دار بود بعنوان فرماندار جدید شهرستان میانه معرفی کرد .
        لازم به ذکر است تقی خلفا پور علاوه بر سمت فرمانداری آذرشهر فرمانده سپاه جلفا و مرند ، مسئول بسیج دانشجویی استان ، مسئول بازرسی بسیج سپاه استان و مسئول بسیج استان در دوران دفاع مقدس بود .