- ارسال کننده: بی طرف تاریخ: ۹۳/۰۴/۱۶

حیدری آزاد انتقاد کرد: برگزاری تئاتر خیابانی و موسیقی سنتی در میانه به فراموشی سپرده شده است

فرماندار شهرستان میانه گفت: متاسفانه برگزاری تئاترهای خیابانی و موسیقی سنتی در شهرستان بزرگ و پرجمعیت میانه به فراموشی سپرده شده است.

 

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل حیدری آزاد بعد از ظهر دوشنبه در همایش تجلیل از هنرمندان تئاتر شهرستان میانه با اشاره به تاثیر تئاتر و نمایش های خیابانی در محلات و شهرهای مختلف میانه گفت: برگزاری این نمایش ها و تئاترها می تواند باعث افزایش نشاط اجتماعی و رفع استرس در مردم شود.

 

وی با تاکید بر اینکه ایجاد فضا برای نشاط اجتماعی نیازمند حضورهنرمندان است، اظهار داشت: باید به هنرمندان توجه و کمک شود تا انها دغدغه هایی جز تولید هنر نداشته باشند.

 

حیدری آزاد همچنین در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه هنرمندان می توانند با بازگو کردن مسائل و معضلات اجتماعی باعث آگاه سازی مردم شوند، گفت: هنرمند جزئی از جامعه است که اگر جامعه دچار استرس شود، او نیز گرفتار استرس و فشار می شود.

 

وی همچنین خواستار راه اندازی پارک بانوان در شهرستان میانه شد و گفت: نیمی از جمعیت میانه را بانوان تشکیل میدهند و باید به فکر آسایش و رفاه آنان نیز بود که این خود باعث کاهش آسیب های اجتماعی نیز می شود.

 

1
1