- ارسال کننده: نوید نویدیان تاریخ: ۹۳/۰۴/۱۶

آماده دریافت بسته های پیشنهادی هنرمندان میانه ای و اجرایی کردن آنها هستیم

میانا:حافظه شیخ الاسلامی رئیس کمسیون فرهنگی شورای اسلامی میانه از آمادگی این کمسیون بمنظور دریافت بسته های پیشنهادی هنرمندان میانه ای و اجرایی کردن آنها خبر داد .
حافظه شیخ الاسلامی رئیس کمسیون فرهنگی شورای اسلامی میانه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا :طی مراسمی و با حضور معاون استاندار و فرماندار  ویژه  و شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر میانه وهمچنین رئیس کمسیون فرهنگی شورا  از پیشکسوتان و اعضای گروه تئاتر صحنه بخاطر اجرای مراسم اردیبهشت تئاتر ایران تجلیل بعمل آمد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر میانه در این مراسم با بیان این مضوع که  :حمایت از هنرمندان وظیفه خطیر مسئولان و متولیان است از آمادگی و مشارکت این کمسیون در حیطه اختیارات خود  با هنرمندان شهر میانه خبر داد .

حافظه شیخ الاسلامی با بیان اینکه باید با حمایت هنرمندان، برای آن‌ها انگیزه ایجاد کنیم، گفت: در دهه‌ها و ادوار  گذشته شوراها درصد کمی از بودجه به مباحث فرهنگی  اختصاص یافته بود افزود : خوشبختانه تلاش ها و کارهای خوبی در طول دوره شورای سوم و چهارم صورت گرفته که در نظر گرفتن 40 میلیون تومان بودجه فرهنگی یکی از این موراد است که با عث خواهد شد هنرمندان در آینده نزدیک  ظرفیت‌های خیلی زیادی از خود نشان دهند .

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر میانه با بیان اینکه قطعاً از هنرمندان حمایت می‌کنیم با تقدیر و تشکر از تلاش های فرماندار ویژه در جهت دعوت از معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سفر ایشان به شهرستان میانه در جهت رفع موانع و مشکلات پیش روی عرصه فرهنک و هنر ، خاطرنشان کرد :  شورای اسلامی شهر میانه و کمسیون فرهنگی در کنار شهردار شهر میانه آماده دریافت بسته های پیشنهادی هنرمندان می باشد که درپی ارتقای درجه شهردای میانه از 8به 9 در سال آینده شاهده اضافه شدن معاونت فرهنگی و همچنین احداث فرهنگسرا در سطح شهر خواهیم بود .

گفتنی است در این مراسم از اعضای گروه تئاتر صحنه بعنوان اولین گروه ثبت شده رسمی که از سال 78 فعالیت خود را در سطح شهرستان میانه آغاز و توانسته مقام های متعدد استانی و کشوری را دریافت نمایند با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی از سوی شهرداری و فرماندارو با حضور اعضای شورای اسلامی میانه تقدیر بعمل آمد .

1
1