- ارسال کننده: بین الحرمین تاریخ: ۹۳/۰۴/۱۶

نابینای مواد فروش در میانه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان میانه:
نابینای مواد فروش در میانه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان میانه از دستگیری فرد نابینایی حامل بیش از 2 کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

محمد خشتگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز گفت: به دنبال کسب اخبار و اطلاعات مبنی بر فعالیت باندی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه تحقیقات ماموران متوجه شدند شخصی به نام «الف-ر» با یک دستگاه موتورسیکلت در شهر میانه و روستاهای اطراف اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کند که ماموران در یک عملیات غافلگیر کننده نامبرده را دستگیر کردند.

 

این مسئول ادامه داد: ماموران ضمن بازرسی از منزل متهم مقادیری تریاک به همراه وسایل توزین کشف کردند و در ادامه تحقیقات مشخص شد که وی مواد مخدر را از شخص معلول نابینایی به نام (م- ص) تهیه می‌کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه ماموریت فرد نابینای مذکور تحت تعقیب و مراقبت در روستای محل اقامت خود قرار گرفت که نامبرده نیز در حین فروش 900 گرم تریاک دستگیر شد و برای سیر مراحل قانونی به همراه مقادیری تریاک در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

خشتگر از خانواده‌ها خواست: امر پیشگیری اولیه از اعتیاد فرزندان را در اولویت قرار داده و فرزندان خود را از دوستان ناباب بر حذر دارند؛ همچنین هر گونه اخبار و اطلاعات تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر را توسط تلفن 110 گزارش کنند.

1
2
1 2