- ارسال کننده: اسکواش میانه تاریخ: ۹۳/۰۴/۱۶

مهدی انصاری شناگر میانه ای به همراه تیم ملی شنا راهی اردوی مجارستان شد

مهدی انصاری شناگر میانه ای آذربایجانشرقی و عضو تیم ملی شنا ایران که خود را برای شرکت در بازیهای آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی آماده می کند در ادامه برنامه آماده سازی خود و برای برپایی اردو راهی شهر دپرسن در کشور مجارستان شد.

به گزارش هیات  شنا، شیرجه و واترپلو؛ شناگران ملی پوش ایران در راستای برنامه ریزی کمیته فنی فدراسیون شنا به مدت دو هفته در مجارستان به مرور تکنیک ها و بررسی نقاط ضعف و قوت خود می پردازند.

حضور در مسابقات بین المللی دپرسن نیز از برنامه های تیم اعزامی ایران به این اردو تدارکاتی است. 

طبق برنامه، شناگران ملی پوش ایران تا 25 تیر در کمپ تمرینی به سر می برند و سپس تا روز پایانی اردو (28 تیر) در مسابقات بین المللی دپرسن حاضر می شوند. 

رییس کمیته فنی شنا در این رابطه گفت: شناگران ایران از 5 فروردین امسال به طور مداوم و با فاصله های استراحت اندک در اردوهای تدارکاتی حاضر هستند.

فرشاد کرمی افزود: شناگران تیم ملی در حال حاضر در بالاترین پیک تمرینی خود به سر می برند و سختی تمرینات چند برابر شده و حضور در اردوی مجارستان برای تغییر محیط و روحیه ورزشکاران بسیار ضروری بود. 

وی همچنین با اشاره به مسابقه بین المللی دپرسن گفت: این مسابقات از سطح قابل قبولی برخوردار است و شناگران ایران با شرکت در این مسابقات می توانند علاوه بر حضور در شرایط مسابقه بین المللی، نقاط ضعف و قوت خود را بشناسند و به ارزیابی بهتری از شرایط خود دست یابند. 

آرشام میرزایی، افشین عسگری، امیرمحمد شجاعی فر، جمال چاووشی فر، مهدی انصاری، احمدرضا جلالی و آریا نسیمی شاد هفت شناگر اعزامی ایران به اردوی آماده سازی مجارستان هستند. 

خشایار حضرتی مربی تیم ملی شنا ایران نیز بر تمرین شناگران در این اردو نظارت می کند. 

اردوی تمرینی و مسابقات بین المللی شنا مجارستان تا 28 تیر در شهر دپرسن کشور مجارستان برگزار میشود.مهدی انصاری از خطه میانه عنوان در کارنامه خود دارد.بهترین شناگر کشور دررشته پروانه را در سال 92

1
1