- ارسال کننده: نوید نویدیان تاریخ: ۹۳/۰۴/۱۵

دیدار صادقی معاون مدیر کل و مدیر آموزش وپرورش میانه با امام جمعه شهرستان میانه

صادقی معاون مدیر کل و مدیر آموزش وپرورش میانه به همراه معاونین جهت دیدار و تجدید بیعت با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در بیت امام جمعه شهرستان میانه حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش وپرورش میانه، حجت الاسلام و المسلمین حامدی امام جمعه ی میانه باتبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی توفیق در عرصه ی خدمت رسانی گفت : ماباید کاری کنیم تا لحظه لحظه ی ماه مبارک رمضان به غفلت نگذرد و در عرصه ی خدمت رسانی توفیق دهد که قدردان این نعمت باشیم . امام جمعه ی میانه با اعلام رضایتمندی از مجموعه ی آموزش و پرورش بیان داشت : بحمدلله آموزش و پرورش در منطقه ازمجموعه هایی است که کاملا ازآن راضی هستیم و علت رضایت این است که باتوجه به مسئولیتی که برعهده دارند و باتوجه به امکانات موجود و فعالیت و تلاش خود را انجام داده اند ازجهت علمی ، خروجی های آموزش و پرورش در بحث کنکور ، مسابقات فرهنگی هنری و دربحث خیرین کاملا راضی هستیم . وی درادامه ی سخنان خود ضمن مطلوب خواندن تعامل حوزه و آموزش و پرورش افزود : عالی ترین همکاری بین حوزه و آموزش و پرورش وجود دارد که امیدوارم این همکاری با حضور آقای صادقی با فکرجدید و توان جدید بیش از پیش ادامه داشته باشد . حامدی امام جمعه ی میانه درپایان سخنان خود یادآورشد : ازافتخارات آموزش و پرورش ما این است که نیروهای توانمند در حد مدیریت کم نداریم و رمز موفقیت آموزش و پرورش در منطقه همین امر میباشد و امیدوارم که انشاالله شاهد موفقیت بیش از پیش آموزش و پرورش شهرستان باشیم و من اعلام میکنم به عنوان مشاور در خدمت عزیزان هستم تا انشاالله شاهد رشد و اعتلای آموزش و پرورش منطقه باشیم . صادقی معاون مدیر کل و مدیر آموزش وپرورش میانه در اولین جلسه بعد از حضور در منطقه در بیت امام جمعه شهرستان میانه ضمن تجدید میثاق و بیعتی دوباره با آرمانهای مقام معظم رهبری و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سخنانی بیان داشت : ما در این جلسه حاضر شدیم تا از فرمایشات و ارشادات حضرت عالی استفاده کنیم و بعنوان سرباز همیشه در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه هستیم و وهرجا نیاز باشد اطاعت امر می کنیم. معاون مدیر کل و مدیر آموزش وپرورش میانه بااشاره به گستردگی آموزش و پرورش گفت : تنها پرچمی که در اقصی نقاط کشور در اهتزاز است پرچم آموزش و پرورش است و هدفمان در این منطقه رشد اعتلای آموزش و پرورش است و کیفیت بخشی در این زمینه مدنظر میباشد. وی بااشاره به سیاست های کلی وزارت آموزش و پرورش افزود : اولویت های در نظر گرفته شده در آموزش و پرورش ارتقای کیفیت مدیریت آموزشی و آموزشگاهی – استفاده از مشارکت های مردمی – تمرکززدایی – سامان دهی و بهسازی در بحث نیروی انسانی همه در راستای کیفیت بخشی میباشد. صادقی درپایان سخنان خود یادآورشد : خواهش ما این است که از عنایات و ارشادات و حمایت ها و هدایت های حضرت عالی بهره مند شویم و خداوند توفیق دهد که انشاالله در امر کیفیت بخشی در آموزش و پرورش موفق باشیم. 

*************

اسفندیارصادقی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش در دیدار با مدیران مقطع متوسطه ی دوره دوم درسخنانی با اشاره به خروجی های آموزش و پرورش گفت : خروجی های آموزش و پرورش نشان میدهد که شماها مانند پدران و مادران دلسوز برای دانش آموزان زحمت می کشید تااین دانش آموزان برای ما افتخار بیافرینند ، من از زحمات شما سپاسگذاری میکنم . معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میانه با بیان اینکه نیروهای آموزش متوسطه از نیروهای کارآمد منطقه هستند افزود : من معتقد هستم این جمع یکی از قویترین و متخصص ترین و خبره ترین نیروهای موجود در آموزش و پرورش است اگر این جمع بخواهد می تواند به آموزش و پرورش سعادت ببخشد و یا خدایی نکرده اگر این جمع کوتاهی کند سبب شقاوت میشود . وی در ادامه یادآور شد : اهمیت دادن به آموزش و پرورش اولویت اول ماست ضمن اینکه باید عزت و اقتدار معلم ، عزت و اقتدار آموزش و پرورش حفظ شود در کناراین باید سعی کنیم آموزش و پرورش را در تمام موارد در چهارچوب قانون های موجود در آموزش و پرورش و تعامل مثبت با تمامی ارکان موجود در شهرستان میانه مانند ستاره ای درخشان سرآمد سایر ادارات بکنیم . صادقی با فصل الخطاب خواندن قانون درتمامی برنامه های آموزش و پرورش تاکید کرد : ماباید در کارهایمان چهارچوب قانون را در نظر بگیریم اگر قانونمند حرکت کنیم هیچکدام از ما از همدیگر نخواهیم رنجید و در اداره و مدرسه هر حرکتی انجام می دهیم در چهارچوب قانون باشد . پس فصل الخطاب تمام برنامه ها قانون و در کنار آن محبت و مودت و صمیمیت و برادری و یک رنگی ، اتحاد ، همدلی رمز موفقیت می باشند . وی بااشاره به شعار سال 93 بیان داشت : سال 93 به نام فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گذاری شده است عزم ملی و مدیریت جهادی را باید از آموزش و پرورش شروع کنیم . ماباید دانش آموزان را باعزم ملی برای جامعه آماده کنیم. معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میانه ، به سیاست های کلی وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود : یکی از مهمترین سیاست های وزارت آموزش و پرورش ارتقاءِ کیفیت مدیریت آموزشی است اگر در هر مدرسه مدیر آن مدرسه فعال و احساس مسئولیت کند ، آن مدرسه موفق خواهد شد و اعتقاد قلبی من این است که اگر به نیروهای کاری بهاء ندهیم آن مجموعه تبدیل به لانه ی کم کارها خواهد شد و رفته رفته نیروهای کاری تحلیل خواهند رفت . ایشان در پایان خبر از راه اندازی اتاق فکر از اول مهر در آموزش و پرورش داد وگفت : از اول مهر اتاق فکر در آموزش و پرورش میانه راه اندازی می شود و این مجموعه که با سابقه و کار آمد هستند و تمامی نقاط قوت و ضعف آموزش وپرورش را می دانند امیدوارم با کمک شما عزیزان گامهای موثری برای آموزش وپرورش میانه برداریم. 

1
1