- ارسال کننده: بین الحرمین تاریخ: ۹۳/۰۴/۱۴

کم کاری برخی اعضای ستاد مدیریت بحران میانه نگرانکننده است

کم‌کاری برخی اعضای ستاد مدیریت بحران ‌میانه نگران‌کننده است

فرماندار ویژه شهرستان میانه با انتقاد از عمکرد ضعیف و آماده نبودن برخی از اعضای ستاد مدیریت بحران این شهرستان در مواقع بحرانی این وضع را غیرقابل قبول دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در پی بارش شدید باران طی روزهای گذشته و جاری شدن سیل در نقاط حادثه خیز که چندین بار در طی ماه‌های گذشته باعث وقوع حوادث غیرمترقبه و جان باختن همشهریان میانه‌ای شد، معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه نسبت به کم کاری و بی‌توجهی برخی از اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان میانه به صورت کاملا جدی هشدار داد.

اسماعیل حیدری‌آزاد ظهر امروز در جلسه پشتیبانی اردوهای طرح هجرت شهرستان میانه اظهار کرد: ناتوانی، کم کاری و سستی برخی از اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان بسیار مشهود و نگران کننده است.

فرماندار ویژه میانه با تاکید بر بهبود وضع موجود از اعضای ستاد خواست با احساس مسئولیت در بحران‌ها به وظیفه ذاتی و انسانی خود عمل کنند.

وی بر آموزش و توجیه اعضای ستاد طی یک مانور در هر ماه با شرح وظایف و مسئولیت‌ها در مواقع بحرانی تاکید کرد.

براساس این گزارش، در پی اعلام مدیرکل ستاد بحران استانداری آذربایجان‌شرقی به علت پیش‌بینی بارش تگرگ و سیلاب طی امروز و روزهای آینده ستادهای بحران در تمام شهرستان‌ها و فرمانداری‌های استان به حالت آماده‌باش درآمدند.

1
1