- ارسال کننده: بی طرف تاریخ: ۹۳/۰۴/۱۴

انتقاد معاون استاندار از عملکرد اداره بهزیستی شهرستان میانه

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه خواستارعملکرد بهتر و مطلوبتر  اداره بهزیستی در خدمات رسانی به خانواده های تحت پوشش و جلب رضایت خیرین و موسسات خیریه در این زمینه شد.
اسماعیل حیدری آزاد درجلسه مشترک هیات امنای خیریه بخش کندوان با بیان اینکه با هرگونه مشکل در سیستم اداری برخورد خواهد شد گفت: از خیرین نیز انتظار می رود به دور از هیاهو و جنجال خدمت به خلق الله را سرلوحه امور قرار دهند.
وی برتعامل سازنده اداره بهزیستی با خیرین و برنامه ریزی در خصوص جلب و جذب کمکهای خیرین در جهت توسعه و ارتقاء خدمات توانبخشی در سطح شهرستان تاکیدکرده اظهارکرد: در مجتمع توانبخشی ترک که توسط خیرین ایجاد و تجهیز شده باید فضا را بازبگذاریم زیرا خیرین افراد توانمند وموفقی هستند که در راه خیر ، رفاه و آسایش مردم از هیچ چیز دریغ نمی کنند.
معاون استاندارآذربایجان شرقی افزود: اگر طبق توافق بهزیستی و هیئت امناء قرار است این مکان محل نگهداری سالمندان مرد بی کس و کار با معرفی هیئت امنا از شهر ترک و بخش کندوان باشد، باید مجوزهای لازم در اسرع وقت اخذ شده و هیئت امناء زمام امور مجتمع  را با آموزشهای لازم در دست گرفته و بهزیستی نیز ناظر بر امور باشد.
حیدری آزاد اظهارکرد: نباید با غرض ورزی ، حرمت شکنی و سنگ اندازی مانع راه خیرین شویم زیرا خیرین مایه افتخار جامعه هستند چون تنها به فکر زندگی خود نیستند بلکه با داشتن دغدغه مساعدت به نیازمندان می خواهند جامعه ایده آلی را ایجاد کنند.
وی با بیان اینکه کمک به دیگران یک وظیفه انسانی، دینی و حکومتی است، گفت: نقش حکومت در این عرصه محدودتر است چرا که حکومت باید بتواند با مدیریت صحیح منابع مردمی را در جهت حمایت از دیگران در میان نیازمندان تقسیم کرده و یک زمینه سازی درست برای این امر مهم و اساسی به وجود بیاورد.
حیدری آزاد وظیفه بهزیستی ، کمیته امدادامام خمینی (ره) و خیرین را در خصوص کمک به افرادنیازمند، محروم و مستضعف جامعه  را بسیار سنگین دانست و با اشاره به حدیثی از امام رضا (ع) گفت: زندگی زیبا نیازمند زیبا زندگی کردن دیگران است، اگر بخواهیم یک زندگی زیبا و با نشاط داشته باشیم باید افراد جامعه را از یک روحیه خاص برای زندگی برخوردار کنیم.

وی با بیان اینکه  اعتبارات تخصیص یافته به بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) جوابگوی کمک به دیگران نیست، خاطرنشان کرد: در برخی شرایط افراد خیر باید بتوانند در راستای رفع مشکلات افراد نیازمند به این سازمانها کمک های نقدی، غیرنقدی و عاطفی داشته باشند، حال که چنین اتفاقی در شهرستان ما افتاده چرا باید عرصه را بر این نیکوکاران تنگ کنیم؟

1
1