- ارسال کننده: روابط عمومی شهرداری میانه تاریخ: ۹۰/۰۹/۲۴

آئين كلنگ زني بوستان خلبان شهبازي و افتتاح بوستان ساحلي

بهره برداري از فاز اول بوستان ساحلي و كلنگ زني بوستان خلبان شهبازي با حضور شهبازي در ميانه


مراسم بهره برداري از فاز اول بوستان ساحلي و كلنگ زني احداث بوستان خلبان شهبازي در ميانه برگزار شد.
 ساعت 13 روز پنج شنبه 24 آذرماه همزمان با مراسم آغاز بهره برداري رسمي از فاز اول بوستان ساحلي شهر ميانه، كلنگ احداث يك بوستان ديگر كه به افتخار شجاعت و درايت كاپيتان خلبان هوشنگ شهبازي به نام اين خلبان شجاع و فداكار ميانه اي نامگذاري شده است با حضور اين چهره افتخار آفرين ملي بر زمين شد.
در اين مراسم كه با حضور حجت الاسلام والمسلمين حامدي امام جمعه، خلفاپور فرماندار اعضاي شوراي اسلامي شهر و جمعي از مسئولين شهرستان ميانه در محل احداث بوستان خلبان شهبازي واقع در خيابان ارتش و بوستان ساحلي در خيابان كمربندي جنوبي ميانه برگزار شد جمع كثيري از مردم ميانه نيز حضور داشتند.
در ابتداي اين مراسم جليل خرده فروش سرپرست شهرداري ميانه با تقدير از حمايت ها و تدابير سازنده اعضاي شوراي اسلامي شهر ميانه در اجراي طرح هاي زيربنايي و حركت در جهت توسعه و عمران شهر ميانه گزارشي را از مراحل مختلف اجراي اين پروژه ها ارائه كرد گفت: فاز اول بوستان ساحلي در زميني به مساحت 3 هزار متر مربع با صرف هزينه اي بالغ بر 1 ميليارد و 300 ميليون ريال احداث شده است كه در فازهاي بعدي اين بوستان در حاشيه مسير خيابان كمربندي جنوبي به موازات رودخانه شهرچايي گسترش خواهد يافت.
وي افزود: طرح احداث عابرپارك خلبان شهبازي نيز به صورت طولي و در امتداد ضلع شرقي خيابان ارتش از ميدان بسيج مستضعفين تا ميدان دفاع مقدس اجرا مي شود و امكانات رفاهي و تفريحي همچون وسايل ورزشي، جاده سلامت، آلاچيق و اقامتگاه هاي موقت براي مسافران عبوري، سرويس بهداشتي و مكان هاي پذيرايي در آن ايجاد خواهد شد.
خرده فروش اضافه كرد: اعتبار اوليه در نظر گرفته شده براي احداث اين بوستان بالغ بر 3 ميليارد ريال مي باشد كه 2 ميليارد ريال آن با مجوز شوراي اسلامي شهر از محل منابع داخلي شهرداري و 1 ميليارد ريال ديگر از محل اعتبارات مصوب سال 90 واحد زيباسازي و فضاي سبز شهرداري ميانه تامين خواهد شد.
در پايان اين مراسم از مهندس صادق مولايي مسئول واحد فضاي سبز شهرداري ميانه، مهندس موسوي رئيس سازمان زمين شهري ميانه و برخي از مديران و كاركنان شهرداري كه در اجراي اين پروژه ها نقش داشتند با اهداي لوح تقدير و هدايايي تجليل شد.

تصاوير بيشتري را از اين مراسم:












 

منبع:  miiyaneh.ir

 

 

1
1