- ارسال کننده: میلاد 9 تاریخ: ۹۳/۰۴/۱۲

مراسم معارفه اولین شهردار و افتتاح ساختمان شهرداری شهر آچاچی برگزار شد + گزارش تصویری

مراسم معارفه اولین شهردار شهر آچاچی با حضور پورمهدی  معاون عمرانی استاندار ومهندس مودحدنیا مدیر کل امور شهر و شوراهای استان آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولین و اعضای شورای اداری شهرستان میانه در شهر آچاجی برگزار شد .

پورمهدی معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی ضمن تبریک افتتاح اولین شهرداری میانه و ابراز خرسندی از حضور خود در شهرستان میانه با اشاره به این موضوع که بایستی انسان باید از لحظه لحظه عمر خویش به نحوه احنست استفاده کند افزود : خدمت برای مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران و کسب رضایت پروردگار توفیق بزرگ الهی است .

پورمهدی در این مراسم با بیان این مضوع که تبدیل شدن آچاچی به شهر و افتتاح اولین شهرداری در این منطقه مزایا و هزینه هایی را در بر خواهد داشت افزود : قطعاً محبت و همدلی میان مردم و مسئولین در شهرهای کوچک و تازه توسعه یافته همچون آچاچی بیشتر است که توسعه و پیشرفت این منطقه مشارکت و فعالیت بیشتر مردم این را می طلبد .

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی همچنین از برگزاری آزمون استخدامی در چند منطقه از استان آذربایجان شرقی در آینده نزدیک که شهر آچاچی هم یکی از آنها می باشد خبر داد و در این رابطه خاطرنشان کرد : سعی و تلاش ما بر این است تا در تمامی این استخدام ها از نیروهای جوان و بومی منطقه با برگزاری آزمون رسمی استفاده شود .

پورمهدی از اجرای طرح الحاق شهرک های اقماری حاشیه شهردر آینده نزدیک در شهرستان میانه خبر داد .

حجت الاسلام والمسلمن حامدی امام جمعه شهر میانه ضمن تبریک ماه مبارک ماه رمضان و توفیق بندگی روز افزون روزه داران و حاضرین در مراسم با اشاره به این موضوع که باید با همت همگانی از فرصت ها بهتر استفاده ببریم با تبریک افتتاح شهرداری شهر آچاچی از متولیان و مسئولین خواست تا در خدمت رسانی به مردم و آبادانی منطقه  از یکدیگر پیشی بگیرند . وی خدمت به مردم را توفیق الهی برشمرد و وحدت و همدلی و دوری از تفرقه را عامل رشد و توسعه این منطقه عنوان کرد .

امام جمعه شهر میانه همچنین از تلاش های تمامی مسئولین بخصوص فرماندار ویژه و نمایندگان شهر میانه در تحقق شهر آچاچی و افتتاح شهرداری برای مردمان این منطقه تقدیر و تشکر کرد .

مهندس حسینی نماینده مردم میانه نیز طی سخنانی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی مسلمین جهان ومردم شریف شهرستان میانه بخصوص اهالی شهر آچاچی نام روستا بودن  را از گذشته  در شان مردم آچاچی نداست که این مسئله باعث شد با تلاش مسئولین و نامه نگاری های انجام پذیرفته این منطقه تبدیل شهر شود . مهندس حسینی همچنین با اشاره به این موضوع که نامه نگارهای نمایندگان بایستی در چاچوب قوانین باشد از روند نامه نگاری های بیشمار و اما بی نتیجه انتقاد کرد و افزود : بایستی جایگاه نماینده در میان مردم و مسئولین حفظ شود . وی همچینین با اشاره به تحولات منطقه و سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران خواستار تجدید نظر در دیپلماسی خارجی شد و اظهار داشت : بایستی بگونه ای با کشورهای غربی وارد مذکره شویم تا در آینده تبدیل به کشور تاثیر گذار در منطقه و جهان شویم .

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه نیز با تبریک افتتاح اولین شهرداری شهر آچاچی از زحمات کلیه مسئولین و نمایندگان شهر میانه که در به ثمر نشستن این موضوع نقش مهمی ایفا کردند قدر دانی و خاطرنشان کرد : امروز شهر آچاچی با جمعیت 5000 نفری یکی از مناطق وِیژه به لحاظ عبور و مرور مسافرین و راه های مواصلاتی به شهر میانه به شمار می آید که امید است در سایه همدلی و وحدت مسئولین و پرهیز از اختلاف شاهد عمران و آبادانی شهر آچاچی باشیم .

اسماعیل حیدری آزاد همچنین از اجرای طرح الحاق شهرک های اقماری  حاشیه شهر میانه و هچنین از تلاش ها انجام پذیرفته بمنظور بهرمندی مردم شهر آچاچی از خدمات پست بانک در آینده نزدیک خبر داد .

در پایان این مراسم حکم انتصاب سعید دینی اولین شهردار شهر آچاچی قرائت و توسط مسئولین استانی و شهرستانی به وی تقدیم گردید .

للللللااااااااااااااااجججججججلللل

 

1
1