- ارسال کننده: نوید نویدیان تاریخ: ۹۳/۰۴/۱۱

4 خبر از آموزش و پرورش ؛ طلب حلالیت بایگان ، وعده صادقی برای آموزش و پرورش

اسمعیل بایگان طی مراسمی با حضور علمی معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل و صادقی معاون مدیر کل و مدیر جدید آموزش وپرورش میانه در محل اتاق جلسات آموزش وپرورش میانه تودیع شد.
 
 

اسمعیل بایگان در مراسم تودیع و معارفه معاون مدیر کل و مدیر آموزش وپرورش میانه در سخنانی ضمن ارائه گزارش عملکرد خود در آموزش وپرورش منطقه میانه گفت : از تمامی همکارانی که در طول این مدت بدون در نظر گرفتن وقت، انجام وظیفه کرده اند تشکر و قدر دانی می نمایم. وی در پایان سخنان خود از مسئولین محترم منطقه ،امام جمعه محترم ،فرماندارویژه محترم شهرستان ،نمایندگان محترم مردم شریف میانه در مجلس شورای اسلامی و روسای محترم ادارات که در مراحل مختلف با آموزش و پرورش همکاری نزدیک و صمیمانه داشتند تقدیر و تشکر کردندو همچنین ضمن تقدیر و تشکر از تمامی مدیران ، معاونان .مربیان .معلمان و دانش آموزان و اولیای محترم دانش آموزان از همه آنها طلب حلیت کردند . 

**************

اسفندیار صادقی معاون مدیر کل و مدیر آموزش وپرورش میانه شد
 
اسفندیار صادقی معاون مدیر کل و مدیر آموزش وپرورش میانه در مراسم معارفه، با تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: من از حسن اعتماد مسئولین ، به ویژه مدیر کل محترم آموزش وپرورش استان،امام جمعه محترم، و فرماندار ویژه محترم شهرستان و نمایندگان محترم مردم شریف میانه در مجلس شورای اسلامی سپاسگزارم و امیدوارم که بتوانم به اعتماد این عزیزان و فرهنگیان محترم پاسخ مثبت دهم ودر جهت رشد و توسعه آموزش وپرورش منطقه گام بردارم .
 
 
 

وی در ادامه افزود : اگرعملکرد آموزش وپرورش مثبت بوده است نشانگر این است که کلیه عوامل دست به دست هم داده اند و در کنار مدیریت این مجموعه این عملکرد مثبت را به ثبت رسانده اند. صادقی با اشاره به اینکه با قانونمند کردن اداره می توانیم آموزش وپرورش را سر آمد بقیه ادارات کنیم بیان داشت : براساس منویات مقام معظم رهبری و سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ، و براساس سیاست های دولت تدبیر و امید و با حفظ شان و منزلت آموزش وپرورش ، و خرد جمعی و به دور از تک روی وهمچنین با قانونمند کردن اداره در سایه تعامل با ارکان جامعه و اداره کل استان می توانیم آموزش وپرورشی پویا با صلابت ودر خور شان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوجود بیاوریم. معاون مدیر کل و مدیر آموزش وپرورش میانه با اشاره به سیاست های ابلاغی آموزش وپرورش یاد آور شد : پنج سیاست کلی ابلاغی وزارت آموزش وپرورش ، الویت های کاری ما در این منطقه است ، تمرکز زدایی ، توسعه مشارکت های مردمی که جا دارد از مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان میانه که مایه افتخار برای کل استان است تشکر کنم و این مجمع باید در توسعه فضاهای آموزشی و تجهیز مدارس منطقه حرف اول را بزند، ساماندهی نیروی انسانی ، عملیاتی کردن بودجه و کیفیت بخشی به مدیریت آموزشی که اعتقاد قلبی دارم که هرچه قدر کیفیت مدیریت آموزشی بالا رود همانقدر مدارس موفق خواهد شد و اگر مدارس موفق شوند جامعه ای موفق خواهیم داشت. ایشان با اشاره به شعار سال یاد آور شد: عزم ملی و مدیریت جهادی را باید معلمان به دانش آموزان بیاموزند و از هدف های من در این منطقه خواهد بود و تلاش خواهد شد که دانش آموزان را افرادی متفکر ، مدیر ، مدبر ، متعهد و ولایتمدار بار بیاوریم و این امر در سایه کمک و عنایت همه همکاران محترم اداری ، آموزشی وپرورشی ممکن خواهد شد. 

***********

به گزارش روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش وپرورش میانه ،اسفندیار صادقی معاون مدیر کل و مدیر آموزش وپرورش میانه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و کسب فیوضات بیشترازماه مبارک رمضان در سخنانی باتشکروقدردانی اززحمات همکاران بیان داشت :یکی ازعوامل مهمی که بااشتیاق وعلاقه خواستم در خدمت فرهنگیان شهرستان میانه باشم این است که میانه از یک بدنه ی قوی کارشناسی برخوردار است ازمعاونین تا پایین ترین رده کارشناسی با تجربه هستند. معاون مدیر کل و مدیر آموزش وپرورش میانه ادامه داد: در خدمت مردم میانه بودن مایه افتخارومایه مباحات است باید دست به دست هم داده تا با اتفاق آراء و تفاهم منطقه را از نظر آموزشی وپرورشی شکوفا کنیم . وی با اشاره به اهمیت اجرای قانون در آموزش وپرورش افزود : در همه امورباید فصل الخطاب قانون باشد ودرصورت برخورد با همکار، اولیاء و دانش آموز قانون را اجراکنیم. دورزدن قانون درمقطع کوتاهی شاید مارا راضی کند ولی درآینده برای سرپوش گذاشتن به آن ، مشکلات جبران ناپذیری رادرپی خواهد داشت. صادقی با بیان اینکه با تمام توان باید در خدمت آموزش وپرورش باشیم یاد آور شد : ما باید به آموزش وپرورش توجه ویژه داشته باشیم چون ما درخدمت آموزش وپرورش هستیم و دراولویت های کاری ،باید صرفه و صلاح آموزش وپرورش مد نظر باشد. ایشان با اشاره به ثبت نام دانش آموزان در مدارس تاکید کرد : کلیه مدارس موظفند از دانش آموزان به موقع ثبت نام به عمل آورند و در مسیر ثبت نام دانش آموزان با اولیاء محترم برخورد مثبت و مناسبی داشته باشند و سعی شود در ثبت نام دانش آموزان هیچ مشکلی به وجود نیاید و از دورافتاده ترین نقطه ی منطقه میانه تا خود شهر حتی یک نفر هم از چرخه ی ثبت نام بیرون نباشد. مدیر آموزش وپرورش میانه با اشاره به پروژه مهر تاکید کرد : پروژه مهر آبروی منطقه است وما باید تلاش کنیم جزء اولین ها در استان باشیم چرا که کسب امتیاز 100 نشانگر این است که منطقه ازهرلحاظ آماده شروع مدرسه در اول مهر است ومهرزمانی موفق شروع می شودکه هیچ همکاری دراول مهربلا تکلیف نباشدپروژه مهر موفق به دنبالش سال تحصیلیموفق را خواهد داشت که ثمره اش آسودگی خاطر معلمین و دانش آموزان در طول سال تحصیلی خواهد بود. صادقی در پایان سخنان خود افزود: دراجرای قانون با تمام توان درخدمت همکاران خواهیم بود و تلاش کنیم در اجرای قانون به همکاران اجحاف نکنیم.اگر به نیروهای کاری بها ندهیم حتما در آینده مجموعه محل کم کاران خواهد شدو سعی کنیم درتکریم ارباب رجوع بیشترین همکاری را مخصوصا با اولیاء مراجعه کننده داشته باشیم. گفتنی است که : درابتدای این جلسه محمد خانی کارشناس ارزیابی عملکرد اداره با قرائت دستور جلسه و پیگیری مصوبات قبلی جلسه ، اعضای جلسه نقطه نظرات خود را بیان و تصمیمات لازم اتخاذ شد. 

*****************

اسفندیار صادقی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش میانه در مراسم جشنواره پایان تحصیلی مرکز استعدادهای درخشان فرزانگان در جمع دانش آموزان فارغ التحصیلی و اولیای آنها که در محل سالن اجتماعات خانه معلم برگزار شد. با اشاره به اهمیت علم در زمان کنونی گفت: امروز در دنیا جنگ جنگ علم، تکنولوژی و فناوری است و تمامی کشورهای جهان در تلاش هستند تا کشورهای ضعیف را از نظر علمی زیر سلطه بگیرند و تحت استمعار خود دربیاورند.
 
 

صادقی با اشاره به اینکه دانشمندان امروز، دانش آموزان دیروز بودند افزود: شماها که در راه علم و ترقی و پیشرفت گام بر می دارید مطمئن باشید همان طور که دانشمندان امروز دانش آموزان دیروز بودند دانشمندان فردای این مملکت هم شماها هستید و شما هستید که آینده مملکت را رقم می زنید. معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش میانه در ادامه بیان داشت: شماها به عنوان پرچم داران و عالمان جامعه ی امروز، خواهید توانست پرچم علم را در اقصی نقاط کشور به اهتزاز در بیاورید. شماها جزوء افرادی هستید که مایه افتخار برای خانواده، برای کلیه فرهنگیان، برای معلمین و مایه افتخار برای کشور هستید. وی در پایان با تاکید بر اینکه علم باید توام با ایمان باشد یادآور شد: اگر علم بدون ایمان باشد. تبدیل به بمب اتمی می¬شود که در جنگ جهانی دوم هیروشیما و ناکازاکی را نابود ساخت اما علم با ایمان خواهد توانست بشریت را نجات دهد. 

 

1
1