- ارسال کننده: موسسه خیریه حضرت ابوالفضل العباس (ع) تاریخ: ۹۳/۰۴/۰۹

حیدری آزاد : حفظ حرمت افراد در دستگیری از آنها ضروری است

معاون استاندارو فرماندار ویژه شهرستان میانه تاکید کرد : افراد خیرو موسسات خیریه باید در دستگیری از افراد مستمند به ضرورت حفظ حرمت آنها توجه کنند.
اسماعیل حیدری آزاد در مراسم توزیع سبد ارزاق از سوی موسسه خیریه حضرت ابوالفضل (ع) به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، هرگونه امور خیر از جمله کمک و یاری به محرومین و مستمندان جامعه را سبب خیرو برکت در مال و زندگی خیرین خواند.
 وی افزود: در سطح شهرستان نیازمندان بسیاری هستند که با سیلی صورت خود را سرخ نگهداشته و اعلام نیاز نمی کنند اما لازم است با روشهای مناسب و آبرومند شناسایی شده و با حفظ حرمت مورد کمک چنین موسساتی قرارگیرند.
حیدری آزاد با بیان اینکه مراجعین و تحت پوششین کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی که دستگاههای خدمات رسان به محرومین و نیازمندان به شمار می روند زیاد بوده و اعتبار دولت نمی تواند پاسخگوی تمامی نیازهای آنها باشد گفت: این نهادها سعی در جایگزین کردن وامهای خودکفایی و خود اشتعالی به جای کمکهای نقدی و موردی دارند تا خانواده های نیازمند مستقل شده و روی پای خود بایستند .
فرماندار ویژه میانه  همچنین برگزینش و انتخاب دقیق افرادی که در موسسات خیریه خدمت می کنند تاکید کرده افزود: این موسسات ارتباط مستقیمی با خانواده های محروم و آبرومند دارند که در این خصوص نیاز است افراد شایسته و با ایمان در این موسسات بکار گرفته شوند تا از هرنوع سوء استفاده ی شخصی  به نام موسسات خیریه و بی حرمتی به نیازمندان جلوگیری شود.
 حیدری آزاد با تقدیر از هیئت امنای خیریه حضرت ابوالفضل (ع) ، در راس آن امام جمعه میانه و کلیه زحمتکشان و خیرین موسسه گفت: افراد خیر زیادی هستند که در امور خیر پیش قدم می باشند و نیاز است شناسایی شده و به سمت امور خیر از طریق چنین موسساتی درجهت هدفمند سازی و ساماندهی امور خیر هدایت شوند.
گفتنی است همزمان با آغاز ماه مبار رمضان 300 سبد کالا به ارزش 250 میلیون ریال شامل برنج ، روغن ، چای ، قند ، خرما، ماکارونی ، مرغ و گوشت در بین 300 خانواده محروم و نیازمند شهرستان از سوی موسسه خیریه حضرت ابوالفضل (ع) توزیع شد.
 
ارزاق
1
1