- ارسال کننده: موسسه خیریه حضرت ابوالفضل العباس (ع) تاریخ: ۹۳/۰۴/۰۹

توزیع ۳۰۰ سبد ارزاق بین نیازمندان شهر

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه حضرت ابوالفضل العباس (ع) حجت الاسلام والمسلمین علی عیسی زاده گفت : 300 سبد ارزاق شامل 5 کیلو برنج ، یک کیلو گوشت قرمز گرم ، یک عدد مرغ ، یک لیتر روغن ، یک کیلو قند ، 1 بسته ماکارونی ، چای ، یک کیلو خرما برای هر خانواده و به ارزش 75 هزار تومان می باشد.

حجت الاسلام عیسی زاده ادامه داد: افراد نیازمند توسط گروه تحقیق موسسه شناسایی و تشکیل پرونده شده و ارزاق به طور محترمانه درب منازل آن ها توزیع می گردد.
وی همچنین از مساعدت 15 میلیون تومانی موسسه خیریه حضرت ابوالفضل العباس (ع) در راستای درمان و معالجه بیماران و تامین دارو از محل جذب کمک های مردمی در سه ماهه نخست امسال خبر داد.
عیسی زاده تصریح کرد: نحوه مساعدت کمک های دارو و درمانی به شکلی است که با مراجعه بیماران نیازمند و تحت پوشش به موسسه به یکی از متخصصان شهر معرفی وپس از ویزیت رایگان و تنظیم نسخه پزشکی به داروخانه های طرف قرارداد معرفی می گردند و بعدا هزینه دارویی و آزمایشات پزشکی آن ها از محل کمک های مردمی پرداخت می گردد.

شایان ذکر است فرماندار میانه جناب آقای دکتر حیدری آزاد و جمعی از مسئولین شهر به همراه خیرین از محل موسسه و نحوه بسته بندی و توزیع ارزاق بازدید به عمل آوردند .

اسماعیل حیدری آزاد در مراسم توزیع سبد ارزاق از سوی موسسه خیریه حضرت ابوالفضل (ع) به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان ، هرگونه امور خیر از جمله کمک و یاری به محرومین و مستمندان جامعه را سبب خیر و برکت در مال و زندگی خیرین خواند.
وی افزود: در سطح شهرستان نیازمندان بسیاری هستند که با سیلی صورت خود را سرخ نگهداشته و اعلام نیاز نمی کنند اما لازم است با روشهای مناسب و آبرومند شناسایی شده و با حفظ حرمت مورد کمک چنین موسساتی قرار گیرند.
حیدری آزاد با تقدیر از هیئت امنای خیریه حضرت ابوالفضل (ع) ، در راس آن امام جمعه میانه و کلیه زحمتکشان و خیرین موسسه گفت: افراد خیر زیادی هستند که در امور خیر پیش قدم می باشند و نیاز است شناسایی شده و به سمت امور خیر از طریق چنین موسساتی درجهت هدفمند سازی و ساماندهی امور خیر هدایت شوند.
 
 
ارزاق

ارزاق

ارزاق

ارزاق

ارزاق

 

 

1
1