- ارسال کننده: سالار پویان تاریخ: ۹۳/۰۴/۰۶

مجتمع تجاری به مساحت 3000 متر مربع در مرکز شهر میانه کلنگ زنی شد

مجتمع تفریحی - تجاری به مساحت 3000 متر مربع در مرکز شهرستان میانه کلنگ زنی شد

مجتمع تجاری - تفریحی با مساحتی بالغ بر 3000 متر مربع در میدان معلم شهرستان میانه با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه و امام جمعه کلنگ زنی شد

قبل از آغاز مراسم کلنگ زنی معاون شهردار میانه توضیحاتی در ارتباط با مجتمع هدف داد و گفت: مجتمع تفریحی - تجاری با مساحت بیش از 3000 متر مربع، شامل هشت طبقه بالغ بر 22000 مترمربع با 3 طبقه پارکینگ و چهار طبقه تجاری است.

صفائی افزود: طبقه چهارم این مجتمع با مساحتی بالغ بر 1700 متر مربع با هدف ایجاد شهربازی و فست فود ساخته می شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه قبل از آغاز این مراسم، ضمن تقدیر و تشکر از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای افتتاح چنین مجتمع عظیمی، گفت: جای چنین مجتمع های بزرگ با هدف تفریحی - تجاری در شهرستان میانه متأسفانه تاکنون خالی بوده و انشاا... از این پس با ورود و دخالت سرمایه گذاران میانه ای مقیم تهران بسیاری از مشکلات در این باره حل و شاهد ساخت و سازهای چشمگیری در سطح شهرستان خواهیم بود.

حیدری آزاد در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان افزود این مصادف شدن را به فال نیک می گیریم و امیدواریم این سرآغاز نیکو سرشار از خیر و برکت باشد.

وی همچنین ضمن دعوت از دیگر سرمایه داران میانه ای، با اشاره به اینکه شهرستان میانه کریدور ایران و اروپا و با چهار استان مهم در ارتباط نزدیک است و می تواند بعوان شاهرگ حیاتی این منطقه در حوزه تجارت ایفای نقش نماید، افزود: میانه از هر لحاظ پتانسیل اولین و بهترین شدن در بین سایر شهرستانهای استان آذربایجان شرقی را داراست.

فرماندار ویژه میانه در خصوص پروژه فوق الذکر به سرمایه گذاران پیشنهاد نصب تابلو روزشمار جهت انجام مراحل مجتمع از آغاز تا پایان را داد و گفت: در هنگام شروع چنین عملیاتهای ساخت و ساز برای فرهنگ سازی بهتر است همچون شهرهای بزرگ کشور، تابلوهای روزشمار پروژه و همچنین پلاکاردهایی با مضمون طلب عفو و کسب اجازه از همسایگان محل احداث ساختمان، نصب گردد تا هیچگونه نارضایتی از عملیات ساخت و ساز پیش نیاید.

محمدرضا حامدی؛ امام جمعه میانه نیز پیش از آغاز مراسم کلنگ زنی از سرمایه گذاران پروژه مجتمع تفریحی و تجاری شهرستان تشکر کرده و گفت: امیدواریم سرمایه گذاران و سرمایه داران میانه ای از سرتاسر کشور ایران اسلامی، بیشتر و بهتر در این شهرستان سرمایه گذاری داشته باشند تا هرچه سریعتر مشکل بیکاری جوانان این دیار حل شود.

نماینده سرمایه گذاران مجتمع تفریحی - تجاری نیز ضمن تقدیر از معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه، امام جمعه و سایر مسئولین حاضر در مراسم کلنگ زنی، قول سه الی چهار ساله برای پایان کار نخستین مجتمع تفریحی - تجاری داد و گفت: انشاا... با یاری پروردگار متعال و حمایت مقامات و مسئولین میانه در کنار تلاش و تقلی جهت تسریع این پروژه، سعی ما آن خواهد بود که در طول این مدت، دیگر دوستان سرمایه دار میانه ای را از تهران برای سرمایه گذاری در میانه دعوت و راغب نماییم.

1
1