- ارسال کننده: روابط عمومی شهرداری میانه تاریخ: ۹۳/۰۴/۰۶

بزرگترین مجتمع تجاری و خدماتی شهر کلنگ زنی گردید .

روز جمعه ششم تیرماه  سال 93 ساعت 10 صبح شهر میانه شاهد مراسم کلنگ زنی بزرگترین و مجهز ترین مرکز تجاری و خدماتی در یکی از مناطق زیبا شهر بودیم که این مرکز در اول خیابان معلم شمالی رو بروی مجتمع هلال احمر شهرتوسط بخش خصوصی خریداری وآماده دسازی شده است که  احداث خواهد شد . در این مراسم معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان , امام جمعه محترم , مسئولین ادارات , اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری میانه و برخی از شهروندان و همچنین سرمایه گذاران این طرح آقایان مرادی فر و شرکاء نیز حضور داشتند برگزار گردید .

مجتمع

مجتمع

در ابتدای مراسم به دلیل عدم حضور شهردار که در خارج از شهر حضور داشتند . آقای صفایی معاون محترم شهردار توضیحاتی در رابطه با انجام وظیفه شهرداری در قبال در خواست این گروه و تلاش عوامل شهرداری در راس انها شهردار محترم آقای خرده فروش در به ثمر نشستن آن تا حال معطوف داشته اند مواردی را عنوان نمودند و در ادامه روال تبدیل این زمین که بصورت کاربری نظامی بود به کاربری عملکرد اشاراتی داشته و از کلیه عوامل که در به ثمر نشستن این پروسه سهم مهمی ایفاء داشته اند از جمله فرماندار ویژه شهرستان , اعضای شورای اسلامی شهر  کارکنان شهرداری تشکر و قدردانی بعمل آوردند . در پایان بحث اذعان داشتند که : امیدواریم با کمک و با ایجاد جو روانی مناسب در شهرمان جا را برای حضور سرمایه گذاران عزیزفراهم نموده  و با حمایت همه جانبه از این عزیزان شاهد رشد و شکوفایی شهر عزیزمان باشیم .

 

مجتمع

 

معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرمان جناب دکتر حیدری آزاد هم از حضور عزیزان سرمایه گذار و همکاری مسئولین ادارات بویژه شهرداری , شورای اسلامی شهر , و سایر ادارات که بستر را فراهم نمودند که این موفقیت نصیب شهرمان گردد تشکر و سپاسگذاری نمودند و در ادامه افزودند که : هر حرکتی که در راستای قدم برداشتن شهر به سوی تعالی و رشد و توسعه را هر شخص یا ارگان و غیره داشته باشیم شخصا" دست اورا بوسیده و حمایت همه جانبه از این قشر خواهیم داشت و انتظار ما از هم زبانیهایمان در اقصی نقاط کشور این است که به لحاظ داشتن موقعیت شهرستان که در چهار سوی ارتباطات چهار استان تاثیر گذار قرار گرفته است , تفکر و سرمایه های خود را در این شهرستان متمرکز نمایند که شاهد رشد وتوسعه این نقطه ازکشوردر شان مقام و منزلت میانه ایهای قهرمان و ولایتمدار باشیم . و حال که بستر برای اولا"سرمایه گذاری عزیزان ودوما" حمایتهای نماینده دولت تدبیر و امید وسوما" همکاری شهروندان فراهم است. از این سه رکن اساسی پیشرفت نهایت استفاده را ببرند  تا به موفقیتهای لازم دست یابند .

مجتمع

مجتمع

لازم به ذکر است که آقایان مرادی و شرکای محترم ایشان که اهل شهر میانه و استان آذزبایجان شرقی هستند از سرمایه گذاران مطرح کشوری بوده و دهها پروژه های عمرانی ایجاد کارخانجات تولیدی و خدماتی در سراسر کشورمان و مخصوصا" تهران بزرگ دارند که شهره عام و خاص میباشند در ضمن مختصات فنی این پروژه به زبان طراح و مهندس و سرمایه گذار این مجتمع بیان شده که جهت آشنایی شما عزیزان قید می گردد .

1-      مساحت زمین واقع در طرح 3000 متر مربع که 2500 زیر بنا در نظر گرفته شده است .

2-     طبقهات 4-,3-,2-,صدرصد برای پارکینگ  .

3-    طبقات یک , همکف, اول و دوم صدرصد تجاری .

4-     طبقه سوم شهربازی و پذیرایی  .

5-      جمعا" 8طبقه بوده که در مدت 3 الی 4 سال انشاا.. به بهربرداری خواهد رسید .

6-      معماری شیک و مدرن با بهرگیری از آخرین متدوها مهندسی بوده بطوریکه در سطح استان نمونه خواهد بود .

مجتمع

مجتمع

مجتمع

مجتمع

مجتمع

1
2
1 2