- ارسال کننده: فراز احمدی تاریخ: ۹۰/۰۹/۲۱

میانه / برگزاری یادواره شهدا، خدمت به شهدا و پاداش آن شفاعت شهدا در قیامت است

 

دبير ستاد يادواره شهداي زينبيه و ثارالله گفت: برگزاری يادواره های شهدا حركتي فرهنگي بوده و انتقال آن به نسل جديد امري ضروري است ، از طرف ديگر خدمت به شهداست که اجرو پاداش آن را با شفاعت شهدا در روز قیامت خواهيم گرفت.

 قهرمان باقری در جلسه هماهنگی یادواره شهدای زینبیه وثارالله در ادامه با تشريح جلسه استاني يادواره شهداي زينبيه و ثارا..  که با با حضور حضرت آيت اله مجتهد شبستري نماينده ولي فقيه در استان برگزار شد افزود: كميته روابط عمومی و اطلاع رسانی یادواره باید قوي باشد تا یادواره در حد مطلوب برگزار شود چرا که در غير اينصورت نمي توانيم به رسالت و وظيفه اصلي خود در انتقال فرهنگ شهیدو شهادت به نسل جدید جامعه عمل کنیم که در این راستانیاز است تاهمه به یاری کمیته در انجام مسئولیتش بپردازیم. 

همچنین در این جلسه مسوول روابط عمومي فرمانداري و روابط عمومي کمیته يادواره شهداي زينبيه و ثارا.. با اشاره به حوزه مسووليت كميته و اهميت انتقال فرهنگ شهادت و ايثارگري گفت: اين كميته و عملكرد آن از اهميت بسزايي برخوردار است چرا كه اگر درست عمل كند مي تواند قشر عظيمي را بصورت استاني ، كشوري و ملي تحت پوشش قرار دهد.

محمود زرین در ادامه افزود: تاثيرگذاري برگزاري يادواره شهداي زينبيه و ثارا.. بخاطر بي دفاع بودن  دانش آموزان و مظلوميت آنها بسيار بالاست و بايد تلاش كنيم واقعيت هاي این جنایت را بخوبي منعكس كنيم .

 

منبع :

http://www.ostan-as.gov.ir/?MID=21&Type=News&TypeID=8&id=5975

1
1