- ارسال کننده: فراز احمدی تاریخ: ۹۰/۰۹/۲۱

خلاءاشتغال شهرستان باید با تشكيل تعاوني و كارهاي گروهي پر شود.

 

در ملاقات مردمی با فرماندار شهرستان میانه که كارشناسان فرمانداري و مسوولين ادارات مرتبط نیز حضور داشتند یکی از اهالی ،اشتغال 9 نفر اعضای خانواده که همگی با مدرک ليسانس بیکارند را مشکل عمده خانواده اش خوانده ابراز کرد که برادر لیسانسه اش به علت عدم اشتغال، تصادف كرد و جان باخت.

 

فرماندارشهرستان ميانه در این دیداربا عنايت به اينكه اين خانواده 9 نفره آماده به كار هستنددستور پرداخت وام اشتغال خانگي را برای آنهاصادر کرد.
تقی خلفاپورافزود: به طور کلی استخدام از طريق آزمون انجام می گیرد و جوانان بايد تلاش کنند و برای چند نفر دیگر هم ايجاد اشتغال كنند.
وی با بیان اینکه در جامعه ما پول،امكانات واز همه مهمتر نيروي متخصص وجود دار تاکید کرد که بايد برای آنهاتعریف كارکرده برنامه ریزی کنیم تا با شكست مواجه نشویم.
خلفاپور افزود: جوانان آينده نگر ما بايد اين ديد را ايجاد كنند كه بغير خودشان براي اشتغال ديگران هم کمک کنند.
 فرماندار شهرتان میانه در ادامه از مسوول نمايندگي صنايع خواست تاافراد توانمند را راهنمايي كرده و خلاء موجود شهرستان از بابت اشتغال رابا توجه به نيازهاي شهرستان با تشكيل تعاوني و كارهاي گروهي پر کنند.
وی همچنین افزود: ما بايد دستگاهها و سازمانها را در زمینه ایجاداشتغال در شهرستان همراه وهمسو كنيم .
از جمله موارداعتراض مردم در این دیدار برخورد نامناسب رئيس شركت نفت و عدم حضور وی در اداره  بود.
همچنین مشکلات یکی از تعاونيهاي مسكن مهر با حضور رئيس مسكن و شهرسازی در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفته و فرماندار گفت: بايد تمامي  موارد مربوط به مسكن مهراز طريق مسكن و شهرسازي انجام شده و نبايد مسائل ريز دستگاهها به فرمانداري برسد که در این راستاهر اداره اي هم که در مورد مسکن مهر مشكلي داشت مسكن و شهرسازي باید هماهنگی کرده در جهت رفع مشكل اقدام کند.
خلفاپور در ادامه گفت: با توجه به اینکه تجربيات اجرای مسكن مهر از طريق پيمانكاري نتيجه بخش بوده واجرای چنین پروژه هایی به صورت امانی به نتیجه نمی رسد تاکید کردکه بايد مسائل موجود سريعا مورد تجزیه و تحليل قرارگرفته واجرايي شود.

 

منبع :

http://mianeh.gov.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=1264:1390-09-20-18-22-23

1
1